Vegas Baby!

Trip Start Jun 15, 2010
Trip End Jul 25, 2010

Flag of United States  , Nevada
Sunday, July 4, 2010

Ja!  Las Vegas är precis som man föreställer sig det.
Här finns underbara hotell med sina  kasinon. Vi gick på Boulevarden och gick in på de olika hotellen och vilka byggen.

- I dag har jag sett två lejon inne på MGM Grand, de har nämligen ett zoo där inne. När vi kom pratade man om sina lejon och berättade hur de levde.
- Newyork newyork var nog det hotellet jag tyckte var roligast att gå på. Kanske för att jag har varit där på riktigt. Ja i NY alltså.

Jag tänker inte nämna allt vi sett utan lägger ut lite bilder på det i stället. Det är bara att gå in på de olika hotellen, kasinon. Ingen kollar en och ingen ställer frågor om vad man gör där. Dessutom kan man parkera i stort sätt var man vill. Tummen upp för det.

Det har varit riktigt varmt här i dag, 103 f, solsken på det plus att vi har gått och gått.  Varmt svettigt och jobbigt (för alla utom Jörgen). I går var det 109 f.
Här ute i ökenlandskapet sprutas det ånga på en, med eller utan fläktar och det är jätte skönt när man är varm. Det svalkar nämligen så bra, i några sekunder.

När vi kom tillbaka till hotellet gick jag upp till poolen, det här  är också intressant. Här spelar man självklart, äter och dricker. Musik spelas på hög volym och olika leder leks av... alla.

Vi ska i dag äta buffé på hotellet, spela lite antar jag och i morgon åker vi vidare.

dennis hansson on

Ni värkar ha roligt på er tripp.Jag undrar om du har berättat för mamma att ni hoppade fallskärm?Ha det så bra och hälsa Jörgen+Jacob./PAPPA

Esau och Melly. on

Catharina blev rätt chochad i morse. Under natten hade en av oss tagit in en harunge och lagt den mellan pojkarnas sängar. Vi tyckte det var en fin present, men det uppskattades inte. Otack är världens lön.Jocke fick ta bort den, innan Catha väckte pojkarna. Maqmma fick kaffe på sängen av Jocke. De kom i väg tidigt. Just nu har de hunnit till Örebro.
Hej från oss.
Ps. Vi tänker inte tala om vem som stod för harjakten.

laila on

vadhar hänt? Har ni åkt tillbaks till Gatlingsburg? Eller var finns ni just nu den 7 juli?Laila

Hej Charlotta.
Mamma grät och sade att hon inte orkar mer,då hon inte hade hört av dig på flera dagar.Det vore bra om du snarast höde av dig till henne.Kram.pappa

rohdin
rohdin on

Hej alla oroliga.
Vi har inte haft tid eller ork att uppdatera senaste dagarna men allt är bra med oss.
Vi är just nu i Portland,OR men kör vidare till Seattle,WA imorgon.
/ Jörgen

Hej aalihopa.
Lillemor lyckades göra mig orolig igår kl23.45,Jag har idag kl:07.00 försökt ringa henne utan att lyckas.Ha nu det bra på er dunder semester och kör i frid och ha kul./morfar+pappa