Första dagen i Mile-High City.

Trip Start Jun 15, 2010
Trip End Jul 25, 2010

Flag of United States  , Colorado
Sunday, June 27, 2010

En sak som är viktigt att förstå när man läser mina inlägg är att de är just mina. Ofta har Jörgen och Jakob helt andra uppfattningar än jag har. Som vår 12 timmars resa i går, Jörgen hade inga problem med den över huvudtaget, i stället njuter han av bilkörningen.

Vi njuter alla tre på olika sätt av vår resa och allt vi gör är genomtänkt. I går kväll (vid Seven falls) och nu i morse var det så skönt att ha avklarat bilkörningen och i stället njuta av att resa till Denver, CO. Den tog en timme genom ett underbart landskap. Temperaturen är lite lägre i dag något som vi utnyttjade genom att gå på zoot de har här. Och självklart, när jag säger att temperaturen är lägre så är det fortfarande varmt, tro inget annat.

Vi hade en jätte mysig stund på djurparken, jag tog en hel del kort som jag tänkte lägga ut åt er. Mamma lova att du tittar ordentligt på ALLA bilderna och Elias jag har fler "otäcka" bilder om du vill se dem.

Alla utom två boenden har varit riktigt fina. Det som vi bor på idag, kallas lyx! Vi har i stort sätt alltid någon form av gym och pool. Så självklart ska jag ner i gymmet i kväll. I Colorado Springs var gymmet en glasbur, där alla gästerna kom och gick. Nej just det, jag var inte där!

Något som besvärar mig är att det finns så många ställen som inte är "bra områden". Och jag funderar på hur folk egentligen har det? Man ser inte sådana ställen i Sverige och jag hoppas att vi aldrig får det.

Nu på kvällen har det börjat bli lite varmare så vi får se vilken temperatur det blir i morgon. Vi ska stanna här i två dagar och vi kommer att ha fullt upp även i morgon.

mamma on

Hej gumman!. Skönt att veta. Angående dina djurbilder vet jag inte vad du menade. Ormen var vidrig. De andra jättebra. Var det något jag missade?
Kul att få se bilder av er alla tre.
Jag tycker det är spännande att få följa er från dag till dag och se vad ni upplever.
Glömde att berätta att på midsommarafton ville Catharina att jag skulle ha på mig en klänning från 40-talet. Den var modern, påstod hon. Utseende:- Full av enormt stora vita och grå blomplaffor. Jag var vackrast av alla påstod hon. Kram till er alla

farmor o farfar on

Jakob! Vilken häftig mössa du skaffat tycker vi. Hoppas din förkylning är över.
Kramar från oss

Cat on

Måste påpeka att det finns flera sätt att se på saker och ting. Mamma påstår att vi Zetterbergare inte kan vinna och att vi inte heller vann på våra lotter... men hon glömde den ingifta delen, Jocke van på chokladhjulet :-) hihi dessutom var hon urtjusig i den mörkgrå klänningen med stora vita blommor ursnygg!