Sallad

Trip End Jul 25, 2010

Candelewood Suites, Texas

Flag of United States  , Texas
Thursday, June 24, 2010

Ledsen att vi inte hörde av oss i går, men Memphis var inget för oss. Vi valde att solbada och shoppa.
Jag har en än gång hittat en klänning, som även den är brun. Vet inte riktigt vad det är med mig och brunt just nu.

Tidigt nu på morgonen åkte vi vidare till Dallas, tyvärr blev det en liten kommunikation miss mellan oss och tomtom, dvs vår GPS. Vi råkade åka över Oklahoma, Jörgen satt och tjatade om att något inte stämde och mycket riktigt åkte vi en omväg till Dallas på ca 1,5 timme. Men nu är vi här.

När vi var på väg mot Memphis lade jag märke till att husen förändrades, de blev lägre och det blev mer detaljer på dem, i Oklahoma blev det stenhus som var ganska enkla. Nu har husen blivit större, allt ser lite rikare ut i Texas. Dessutom har vi nu börjat se djur och trästaket.

För övrigt är det mycket bra rastplatser, de har otroligt många toaletter och allt är mycket fräscht. På vägarna har man minimum speed, speed limit och hov lane. Det sista betyder att man måste vara minst två i bilen för att få köra i den filen. Ha, ha vad sägs om det.

Nu ska vi ut och äta en bita mat, sedan blir det nog en tidig kväll, Jörgen har kört i många timmar och vi tänkte göra Dallas i morgon.

laila on

Det är bra att ni tar lite pausar. Hur mår Jakob. Vill önska er en skön midsommar, här hemma strålar solen och vi bara njuter. Strutten och jag skall äta sill, lax och färskpotatis med en klar till och ev diskutera lite politik.. kramar Mamma

cat on

Glad midsommar önskar vi er alla (läsarna också). Cian och min roadtrip var lyckad, det enda var vårat stop på Mac Arvid som saboterades av någon som i vintras brände ner hela haket. Vi fick åka till caféet som ligger vid infarten till Sandviken istället. Sedan badade vi i Rådasjön. Gölin är helt galen i vatten! Phu det kommer bli jobbigt innan hon lärt sig simma. Simma lugnt kram Cat

Elias on

he j >:D I I går gick jag på ett cafe och ville ha en muffins utan russin utan choklad.Hade dom det. Nej fanns bara macka med pastej och en tropisk liten kaffemacka. Fattar du? Nej för du käkar bara macka med pastej. :p Hej då från Elias

Lukas :| on

Jej Jakob. >:)!
i går ville jag ha tv:n, men jag fick inte ha den. Men då gick jag och knacka på Victor men han var inte hemma.Men då åkte jag med Elias cykel till bikepark och åkte jag hem och då kom mamma hem. Då skulle vi åka till mormor.Jag säger nu har jag skrivit KIART!!!

Farsan on

Hej snyggis,
här sitter vi och har det bra, vi ville mycket gärna bifoga lite bilder över mina färdigheter som traktorförare. Men det går tyvärr inte pga restriktioner i systemet. Husse kramar dig och älskar dig.
Farsan

Dennis on