Zabijanje casa v 'policijskem' Makassarju

Flag of Indonesia  ,
Saturday, September 11, 2004

Selamat Sore!

Danes, ko cakava na jutrisnji let na Bali, nimava nic pametnega za pocet, tako da vam bova mal napisala o dogajanju na tem koncu kugle.

Danes je v Makassarju na obisku aktualna indonezijska predsednica Megawati Soekarnoputri, kar je del njene kampanje za finalni del predsedniskih volitev, ki bodo 20.9. V znamenju predvcerajsnjega teroristicnega napada je makassar danes bolj kot policijsko-vojasko oporisce kot pa le glavno juznosulawezijsko mesto. Vojake s kalasnikovi in policiste srecas na vsakem koraku, vsi pa delujejo bodisi zmedeno, kot da ne bi vedeli zakaj so tukaj bodisi zdolgocaseno, saj jih veliko le poseda po lokalih. Na prizoriscu, kjer ima Mega (vzdevek predsednice) trenutno govor so pa med publiko vecinoma solarji, kar bi nase starse po vsej verjetnosti spomnilo na obdobje pred majem leta 1981 - TITO.

Preden sva prisla v i-net caffe, kjer sva trenutno, naju je znova 'teroriziral' nek indonezijski student anglescine. Znova je postavljal standardna vprasanja kot npr. what's your name in where do you come from, kmalu sva midva nadaljevala s sprehodom - on pa z nama. Sele po pol ure mu je kapnilo, da ga imava dost in se je poslovil.

Drugace pa so naju tu na jugu Sulawesija mocno presenetili prizori, ko se moski drzijo za roke. Prvi pomislek je bil - poglej pedra - samo tukaj se izkazovanje medsebojne naklonjenosti kaze na drugacen nacin kot v Evropi tako da dopuscava moznost, da so to prijatelji tudi v nasem pojmovanju te besede. Med zenskami tega pojava doslej se nisva opazila.

Ko sva pisala o Togean Islands sva pozabila omeniti, da nisva bila edina Slovenca na Togeanih - bilo nas je 2,25 Slovenca. Nek American s katerim smo neko jutro zajtrkovali za skupno mizo je imel babico iz Slovenije. Bil je celo ze na obisku v Ljubljani tako da je bil eden redkih Americanov, ki je vedel za Slovenijo.

Tako, zdej sva pa ze malo lacna, tako da greva 'unicit' kaksno ribo.