Potovanje se je zacelo

Flag of Peru  ,
Monday, July 11, 2005

Hola!

Potem ko smo zapustili megleno Limo, smo upali, da nas bo v Piscu, kjer smo si ogledali "male Galapagose" oz. Isla Ballestas, cakalo lepo in soncno vreme. Vendar je bilo prav tako megleno. Kljub temu smo bili zadovoljni z otocki, kjer je bilo res veliko ptic, pingvinov in morskih levov. Na turi smo si ogledali tudi pravo puscavo, skozi katero smo se peljali z busom variante "Ko to tamo pjeva". Ampak je bilo posebno dozivetje, videli smo tudi delfine.

Popoldne smo nadaljevali pot proti Ici oz. Huacachini, kjer smo trenutno nastanjeni. Tu je prava oaza, podobna tistim iz pravljic Tisoc in ene noci. Danes je celo posijalo sonce, tako da smo se lahko malo pogreli. Sicer je dokaj hladno vreme na tej juzni polobli. Danes gremo se na sipine, in sicer se bomo po njih zapeljali kar z buggy-jem, vmes pa se bomo preizkusili v sandboardanju (na deski se bomo spuscali po sipinah). Med sipinami bomo pocakali se na soncni zahod, jutri pa se bomo odpravili proti Nazci, kjer nas ze cakajo slavne linije:)

Zaenkrat smo se vsi zdravi, s snopsom se uspesno borimo proti bakterijam. Okradeni pa zaenkrat se nismo bili.

Lepo se imejte pa se se pisemo:)