Pár zásad na úvod aneb Jak (se) přežít..

Trip Start Jan 25, 2012
Trip End Feb 15, 2012

Flag of Czech Republic  , Karlovarský Kraj,
Wednesday, January 25, 2012

R&K se po roce vrací do "Království úsměvů"... starší a zkušenější. Takže si na úvod zopakujme pár zásad pro úspěch této cesty:

• Zaprvé, budík tentokrát nařídí K. a jediný důvod k rozchodu hned první ráno může eventuálně být pouze jeho časné zvonění (pohled na bangkokské waty ve vycházejícím slunci ale R. přesvědčí, že "...., není co řešit", a kdyby to přece jen nefungovalo, nudlař a správně vychlazený Chang budou... :o*).
  • Zadruhé, R. bude své básnické sklony zálohovat, aby se i přes problémy s redakčním systémem jeho moudra dostala až ke čtenářům (netušíte, o co jste loni přišli :D).
  • A konečně, štěnice ať se laskavě připraví na hladomor, už jsme byli štědří až až!!!
Letos se vydáme na daleký sever za horskými etniky k barmsko-thajské hranici, naučíme se vařit v džungli (no, a nebo trochu pohubneme, no...), svezeme se po Mekongu do Laosu a "proletíme se" pralesem (opičáci na to prý jsme dostateční). S trochou štěstí třeba i zaslechneme giboní zpěv a ujít si nenecháme ani bělostný písek, azurovou hladinu a žraloky obrovské v hlubinách pod ní. Těšíme se i na vítr ve vlasech na motorce po ostrovních "silnicích" (kolik biků si asi letos vyslouží Ráďovu proslulou úpravu "frontálního pole"...?), no a zakřepčíme si i za úplňku na pláži...

Sice starší, ale zase se těšíme jako malí... Aspoň tedy někteří z nás :o)