Milford Track

Trip Start Mar 19, 2009
Trip End Jun 17, 2009

Flag of New Zealand  , South Island,
Monday, March 30, 2009

Sorry we are going Dutch... English text may follow later.

We hebben juist de Milford Track achter de rug; een vierdaagse trektocht doorheen het adembenemende Fiordland.
Het was een fantastisch avontuur: sprookjesachtige landschappen, mensetende vliegen, snurkende Ausies, maar vooral veeeeeeeeeeeeel water. We hebben nog nooit zoveel water(vallen) op 1 dag gezien...en ook gevoeld. Op de 2de dag hebben we doorheen riviertjes en beekjes moeten ploeteren...super fijn, precies Aqualibi. Ann-Sophie heeft kennis gemaakt met een 1 meterlange aal. De 3de dag was de meest indrukwekkende: stijgen tot 1100 meter om daarna terug te dalen tot 250 meter...we doen hier dus aan extreme sport :-)
De laatste dag was veel platter, maar spijtig genoeg heeft Ann-Sophie haar knieschijven kwijtgespeeld. Resultaat: we lopen er nu als een koppel gehandicapten rond...maar ja dan leren ze ons hier ook kennen, he.
Na 4 dagen regenvlagen is het hier nu prachtig zonnig weer. Met een beetje overtuiging zal Ann-Sophie monokini doen. :-) :-)

Groetjes en tot binnenkort,

Ann-Sophie en Wim

nilsinbxl
nilsinbxl on

hey Wim en Ann-Sophie,

goed om te horen dat alles goed gaat ginder met jullie ... en nu er eindelijk reisfoto's op de blog staan, geloof ik pas dat jullie echt weg zijn (ipv jullie te verstoppen van de vrienden in jullie appartementje)! ;-)

geniet er nog van!

N

bolliebeertjes
bolliebeertjes on

Derde poging
Dag Wimmeke en Ann-Sophieke,

Zoals in de titel staat derde poging om jullie een boodschapje te sturen... We vinden namelijk ons twee eerste boodschapjes nergens terug op jullie profielpagina en weten dus niet eens of jullie ze degelijk ontvangen. Hopelijk lukt het nu :)

Het is leuk jullie avonturen te kunnen volgen. Het ziet er daar in ieder geval prachtig uit. Aarzel niet om foto's te blijven uploaden, dan kunnen we een beetje wegdromen terwijl we jullie avonturen lezen.

Hopelijk gaat het al beter met jullie rug en knieschijven :).

Kuss uit BXL van de one and only Bolliebears

bolliebeertjes