Kalender

Trip Start Jan 02, 2012

Flag of United Arab Emirates  ,
Sunday, January 22, 2012

"Wij komen zeker af, jaja wij komen zeker!"  Awel, we zijn es curieus wie we hier allemaal gaan zien komen ...

Voor degenen die 't menen, hieronder de kalender van 2012 - 2013 - 2014. Geel is heel erg warm en vochtig; echt niet de aangenaamste periode om hier te zijn dus.  Rood is reeds geboekt en blauw houden we vrij wegens drukke periode op school hier.

TIP 1:
Als je aan de douane komt en bij ons logeert, hou dan mijn gegevens bij de hand, die gasten gaan dat vragen:  +971 56 177 1928

TIP 2:
Alcohol is beperkt hier in Dubai, maar je mag tot 5 flessen wijn per persoon meebrengen uit de duty-free, of 4 flessen sterke drank.

TIP 3:
De duty-free ligt achter de douane, iets voor je je valiezen gaat afhalen dus dan heb je je handen nog vrij ;-) en je kan gewoon met je kredietkaart betalen.