Terug naar huis

Trip Start Aug 18, 2012
Trip End Sep 09, 2012

, Californië,
Saturday, September 8, 2012

Vanmorgen vroeg uit de veren. We moesten om zes uur het shuttlebusje nemen aan het hotel om ons naar de luchthaven te laten brengen. De vlucht vertrok om 08.30 uur richting Philadelphia. In de luchthaven van L.A. is er geen grote vertrekhal voor alle vluchten, doch iedere luchtvaartmaatschappij heeft zijn eigen hall om in te checken. Iedereen moet zelf inchecken via een computer met touchscreen waar je je eigen gegevens dient in te geven en dan je paspoort moet inscannen. Dan komt er wel iemand om je bagage van een label te voorzien. Vervolgens moet je dan zelf je bagage 50 meter verder op een loopband gaan zetten waar deze dan wordt ingescand. Na de nodige controles gingen we omstreeks 08.00 uur aan boord. Het vliegtuig vertrok stipt richting Philadelphia waar we om 13.45 uur aankwamen. Ons uurwerk dienden we aan te passen, want het was hier al 16.45 uur.
Volgende vlucht richting Brussel vertrok dan om 18.10 uur. We zouden dan omstreeks 02.00 uur zondagmorgen in Brussel aankomen, waar het dan reeds 08.00 uur was.
We werden opgehaald door Peter uit Knesselare die eerst Filiep afzette bij hem thuis en ons bij Wilfried in Maldegem. Daar stond Marie Jeanne en enkele anderen van de club ons op te wachten met koffie en boterkoeken. Lekkere Vlaamse kost.
Einde van een prachtige reis die ons nog lang zal heugen.