Een laatste dag luieren voor het vertrek

Trip Start Aug 18, 2012
Trip End Sep 09, 2012

, Californië,
Friday, September 7, 2012

Vanmorgen wat langer geslapen dan gewoonlijk. Voor de rest vandaag niet veel meer geforceerd. Eens rondgekeken in de buurt van het hotel en nog enkele foto's gemaakt. In de namiddag nog wat gewinkeld. Toen we terug bij het hotel kwamen, stond Jeroen bij de lobby. Hij had enkele dagen geleden een auto gehuurd en was woensdag vertrokken. Hij diende de wagen vandaag terug binnen te leveren en zijn vlucht naar Las Vegas te nemen waar hij nog twee dagen blijft alvorens hij terug naar huis vertrekt. We hebben met hem nog wat bijgepraat over hetgeen we de afgelopen dagen hebben gedaan. Terug afscheid genomen met de belofte dat hij op 23 september naar Maldegem komt. Dan is er immers een motorrit die Wilfried organiseert. Iedereen natuurlijk welkom.
Terug bij ons kamer aangekomen, werkten onze sleutels niet meer. Ik dan maar naar de lobby om te proberen het probleem te laten oplossen. Het kwam er hem eigenlijk op neer dat we niet meer in het hotel verbleven!!!
Nochthans had ik zondag, bij aankomst alles uitgelegd en gezegd dat we nog enkele dagen langer bleven dan de rest van de motorrijders. We konden zelfs op dezelfde kamer blijven, zoals steeds : no problem, sir.
Opnieuw alles nog eens uitgelegd en toen kwam het uiteindelijk toch nog in orde. Hierna was het tijd om te beginnen pakken. Laatste nacht alvorens naar onze bedstee thuis terug te keren.

marie jeanne on

bedankt peter voor al deze mooie verslagen
welkom home

Edith en Herman on

Aan alle mooie liedjes komt een eind.
Of vertellingjes eindigen met een varken-tje met een lange snuit.
(daar wacht ik nog op)
Het was plezierig jullie te kunnen volgen.
Welkom home in litle small Belgium. Edith-jen en Herman.