Sea World in San Diego

Trip Start Aug 18, 2012
Trip End Sep 09, 2012

, Californië,
Thursday, September 6, 2012

Gisteren hadden we nog via ons hotel de tickets geboekt om vandaag naar Sea World te gaan. We dienden op tijd te ontbijten want om 8 uur vertrok de bus naar het pretpark. We reden eerst nog via enkele andere hotels om toeristen op te halen. Het was een rit van een dikke 2 uur naar San Diego. Daar aangekomen kregen we instructies dat we om half zes aan hetzelfde punt dienden te zijn om terug naar Los Angeles te worden gebracht. We hadden dus de ganse dag om vrij in het park door te brengen. Het eerste wat we deden was naar de show te gaan kijken met de orca's. Het is natuurlijk een gans spektakel en helemaal anders dan met dolfijnen, echt impressionant met zo'n gigantische dieren. In de namiddag zijn we toen nog naar een tweede show gegaan. Heel mooi, een show met dolfijnen en Beluga's, walvissen van zwarte kleur met een stompe kop. Ik ken de juiste naam niet in het nederlands. Tussen de shows door zijn we doorheen het park gewandeld om zoveel mogelijk dieren te gaan bekijken. Er waren verschillende afdelingen, schildpadden, ijsberen, pinguïns, zoetwatervissen, zeewateraquariums en zo verder. We hebben nogal wat foto's gemaakt, dus ik ga niet veel commentaar meer geven, je moet ze maar bekijken.
Omstreeks half zes werden we door hetzelfde busje opgepikt en netjes bij het hotel afgezet. Het was een mooie dag, veel. Veel gezien en lekker warm (heet) weer. Weeral moe en tevreden naar bed.