Toertje door Hollywood

Trip Start Aug 18, 2012
Trip End Sep 09, 2012

, Californië,
Wednesday, September 5, 2012

Vanmorgen, na het ontbijt, namen we de taxi naar Hollywood. We lieten ons afzetten aan de Hollywood Boulevard. Het is op deze boulevard dat bekende filmsterren, regisseurs, producers, muzikanten en dergelijke hun ster krijgen op de grond. Behalve de sterren is er echt niet zoveel te zien. De straat zelf ligt er eigenlijk maar verwaarloosd bij. Er zijn heel wat winkeltjes met Hollywood-souvenirs, tattoo-shops, drank, rookwaren en restaurantjes. De meeste gebouwen kunnen eigenlijk wel een opknapbeurt gebruiken.
Na de boulevard nog heen en weer te hebben gewandeld om alles te bekijken, lieten we ons met een open busje naar de gekende wijken van Los Angeles oeren, de wijken zoals Bel Air en Beverly Hills, waar de sterren wonen. We kwamen langs nette, immens grote woningen (eigenlijk kastelen). Maar zoals ik had gedacht, hoge hagen, dichtgegroeide beplanting en hermetisch gesloten hekkens aan de opritten. Onze eventuele hoop om de stars te zien was al snel vervlogen. Na het huisjeskijken, reden we nog door de winkelstraten waar de bekenden hun inkopen doen. We deden ook nog enkele gekende plaatsen aan en reden dan de heuvels in, van waar we een prachtig zicht hadden over Los Angeles. Er waren ook veel mooie wagens te zien. De mooiste was wel een Bugatti Veyron, zwart en gele kleur. We werden na de toer van dik tweeënhalve uur terug afgezet aab Hollywood Boulevard. Na nog een korte wandeling,namen we de taxi terug naar het hotel.

moeder en erik on

Bedankt voor de prachtige foto's ,het moet eenprachtige reis zijn geweest.
Mag je de HARLEY niet meebrengen naar huis.
Ik denk dat jullie daar allang beu zijn.

Welkom Thuis.