Heino

Trip Start Nov 21, 2012
Trip End Jan 05, 2013

, Overijssel,
Saturday, January 5, 2013

Weer terug in Heino. We hebben een prachtige reis achter de rug. We hebben genoten van zowel Hong Kong als Australië en Nieuw-Zeeland. Iedereen hartelijk dank voor het volgen van de blogs en jullie reacties op TravelPod en Facebook. We sluiten af met een taart die we van de kids kregen. Als je een hiervan een stukje wilt proeven ben je van harte welkom.

Carolien on

Fijn dat jullie er weer heelhuids zijn! Lief van de jongens en Judith om zo'n mooie taart te regelen! Ze hebben jullie toch wel gemist, denk ik! Bedankt voor de prachtige verhalen en dito foto's. Zoals ik al eerder zei, Heino zal nooit meer hetzelfde zijn! Lekker bijkomen van alles en alle indrukken. Liefs Carolien

Ben en Marga on

Welkom terug. Geniet van het thuisfront. Wij bellen!

Ine en John on

Peter en Maria, fijn dat jullie gezond zijn thuisgekomen. Ik heb er zelfs vannacht nog over gedroomd, gelukkig geen nachtmerrie.
Jullie zullen de taart al wel op hebben. Gauw tot ziens.

Freek en Els on

Hallo luitjes,
Fijn dat jullie reis goed is verlopen en dat jullie genoten hebben.
Het was heel leuk om al jullie verhalen te lezen.
Het zal wel heel erg wennen zijn met dit klimaat, maar ja het is hier nu al een beetje lente.
Nog bedankt voor de verjaardagskaart, heel attent van jullie.Geniet ze nog maar lekker van de taart en droom af en toe maar lekker weg over jullie mooie reis.

ceciel on

Hallo Peter en Maria.

Welkom thuis , leuk een welkoms taart .geniet er van.
groeten uit ulft ceciel

Hans on

Dag Badgasten, eindelijk thuis. Wellicht met gemengde gevoelens. Maar we zijn blij dat jullie een fijne reis hebben gehad en dat alles goed is gegaan.
We komen zeker van de taart proeven, is al op??? Geen probleem, nemen we een nieuwe mee. kus Hans en Esther

Joke en Wessel on

Welkom weer terug in Nederland Veel indrukken opgedaan en veel bij te praten. We hebben genoten van jullie prachtige verhalen en foto,s. Geniet nog maar heel lang na van deze geweldige ervaring . We zien mekaar binnenkort.

Riekie on

Welkom terug en Maria ik hou tijd vrij om al je verhalen en belevenissen te horen deze week.
Liefs Riekie

Hans on

laatste bericht via deze site.

Dag luitjes, taartjes op, knuffels op, traantjes op, he stond dit of dat niet anders in huis? Wel lekker onder je eigenste douche staan en in je eigenste bedje liggen.He we rijden weer rechts.en geen skippy te zien in de wijk.Nou lieve vrienden, jullie zijn er weer. Hadden even gedacht, we komen deze zondagmiddag de taartresten opeten, maar gunnen jullie even terecht de welverdiende rust. Als NDBZGDHVIHB moet je natuurlijk wel even aclimatedingensen . geniet nog van de laatste dagen, XX bel jullie van de week. Hans

hans on

bij deze even een terechte correctie. natuurlijk moet er natuurlijk ook Esher onder staan, Want zij leefde net zo hard mee, zoniet harder. dus bij deze .
Extra XX van Esher.

André en Marion on

De beste wensen voor 2013. Jullie hebben een prachtige reis gehad en wij vonden het leuk dit een beetje mee te maken. We komen elkaar wel weer tegen op de loopband of het roeiapparaat. Tot gauw.