Terugreis

Trip End Jan 05, 2013

, Canterbury,
Thursday, January 3, 2013

Vandaag begonnen aan onze terugreis naar NL. Wim heeft ons via een mooie route naar Christchurch gebracht. Vanochtend nog genoten van de onverwachte sneeuwval in de bergen. Na een paar dagen regen is het weer opgeknapt. Onderweg gestopt bij Raikaia gorge een met verwondering gekeken naar de enorme stortvloed van water uit de zuidelijke alpen. We zitten nu op de luchthaven te wachten op het vliegtuig naar Auckland. Bij Ada en Wim hebben we een hele mooie tijd gehad. Mede dankzij hen hebben we genoten van onze reis down under. We moeten nu boarden.

Mieke on

Hele goede reis

Ben en Marga on

Wij wensen jullie een hele goede reis toe! Hopelijk valt de jetlag mee en kunnen jullie genieten van het thuisfront! Tot horens!

Emmy on

Goede reis. Zal wel raar zijn na zoveel weken. Maar hier is het ook vast wel weer leuk.

Carolien on

een hele goede reis terug! Heino zal nooit meer hetzelfde zijn!
liefs

Hans on

Een hele goede reis terug groeten en knuffels hans Esther