Bungee jumpen

Trip Start Nov 21, 2012
Trip End Jan 05, 2013

, Otago,
Wednesday, January 2, 2013

Eindelijk is het er van gekomen. We hebben het gedaan.......kijken naar het bungee jumpen. How scary to watch. Maria zegde mij 1000 dollar toe, als ik het zou doen. Daar trap ik natuurlijk niet in, zo'n vestzak - broekzak constructie.
Tijdens oud- en nieuwjaar regende het pijpenstelen in Queenstown. Vanochtend zijn we met regen vertrokken, na afscheid van Sanne genomen te hebben. Meid, hartelijk dank voor de gastvrijheid en de gezellige dagen. Hopelijk knap het weer snel op. Volgens de NZ-weerman wordt het zaterdag 30 graden met volop zon. Volgens planning zijn we dan in NL. We zijn nu bij Ada en Wim. Morgen brengt Wim ons naar Christchurch en dan vliegen we naar Auckland. Overmorgen, op 4 januari vertrekken we voor onze intercontinentale vlucht naar Amsterdam, met een tussenstop in Hong Kong. Aan alles komt een end. We zien er naar uit om de boys, familie en vrienden weer te zien.

Freek en Els on

Wij wensen jullie alvast een fijne terugreis toe.

Joke en Wessel on

We wensen jullie alvast een hele fijne rustige terugreis , bedankt voor het geweldige en mooie reisverslag en dat jullie Sanne gezelschap hebben gehouden .
We kunnen niet wachten om alle verhalen te horen en foto,s te zien XXX

Ben en Marga on

Leuke sprong Maria....?! Knap werk....?!

ceciel on

Peter en Maria .
De beste wensen voor 2013 voor jullie is het volgens mij goed begonnen, het hele jaar dat gevoel blujven hebbeb dan gaat het helemaal goed komen.
wauw wat een sprong maria super .
wens jullie een goede terug reis en welkom thuis en Heino.
groeten ceciel peeze binkhorst.

Peter on

Even voor de duidelijkheid. Het meisje dat springt heet Maria. Alleen ze heeft een andere achternaam dan mijn Maria. Excuses voor de verwarring.

Ine en John on

Peter en Maria, achteraf toch jammer dat jullie de sprong niet gewaagd hebben? of niet?
We wensen jullie een goede vlucht naar nederland en hopen jullie snel weer te zien. Bedankt voor je (jullie) prachtige verhalen en foto's. Tot snel.

Ria on

Koffers al gepakt? Straks een heel goede en voorspoedige terugreis! We vonden het heel leuk om met jullie "mee te reizen" en zien uit naar jullie en zijn benieuwd naar nog meer verhalen en foto's straks thuis. Groetjes en tot gauw.

Jan en Sylvia on

Dag Maria en Peter.
Bedankt voor jullie prachtige verhalen en mooie foto's. Leuk dat we'n stukje met jullie mee mochten beleven.'n reis om nooit te vergeten. We wensen jullie voor nu 'n hele goede terug reis en 'n goed weerzien met jullie kinderen. Tot gauw. :)