Naar Queenstown

Trip Start Nov 21, 2012
Trip End Jan 05, 2013

, Otago,
Thursday, December 27, 2012

Vanochtend voor onze laatste trip in NZ vertrokken naar Queenstown. Onderweg velden met lupines op beeld vastgelegd. Deze stad noemt zich "the adrenaline city of the world". Onze nicht Sanne werkt hier bij een Top 10 Hollidaypark. Op dit park hebben we een appartement gehuurd tot 2 januari. Vanmiddag de stad verkend en een tocht met de Gondala gemaakt. Je hebt zo een prachtig uitzicht over de stad en Lake Wakatipu. Het langste meer van NZ met een lengte van 75 km. Het paragliden is hier erg populair evenals alle andere buitensporten. Vanavond gezellig bij Sanne in haar tuin gegeten met een heerlijk avondzonnetje.

Joke en Wessel on

Heerlijk zo in het zonnetje , nog effe genieten van het prachtige land .
Heel bijzonder jullie zo te zien ,knuffel aan Sanne .

Ine on

Geweldig dat er veel familieleden wonen in NZ en wat in nederland waar wij dan weer van genoten hebben op 1 en 2e kerstdag.
Gezellig dat jullie zoon Atte gisteren ook nog hier was. Fijn dat hij de moeite neemt. Geniet van het laatste stukje NZ. Wij genieten met jullie (op afstand) mee.

Greetje on

Peter en Maria, voor jullie een kerst om nooit te vergeten! Geweldig! Wel miste ik een foto van jullie in de Hot Tub, ha ha!
Geniet deze laatste dagen nog daar in het mooie Nieuw Zeeland!

Gr, Johan en Greetje