Clay Cliffs

Trip End Jan 05, 2013

, Otago,
Sunday, December 16, 2012

Gistermiddag hebben we de camping van Ada en Wim verder bekeken. Een mooie camping met prima voorzieningen, waar ze de afgelopen jaren veel in hebben geïnvesteerd. Aan het eind van de middag zijn we naar de Clay Cliffs gereden. Steile hoge toppen, gescheiden door diepe, smalle ravijnen. Rotsformaties, die als je er dichter bij staat, het meest doen denken aan grof gestort beton. Een bijzonder fenomeen. Dat zijn ook de vele lupinen die je hier tegenkomt. Een ongekend gezicht. Vanochtend zijn we met z'n vieren naar Queenstown gereden en hebben onze nicht Sanne, een dochter van mijn zus Joke, bezocht. Erg leuk om haar hier weer te zien. Ze heeft haar draai gevonden met haar baan op een top 10 camping en woont nu in een mooi appartement. De natuur hier is overweldigend. Onderweg val je van het ene mooi vergezicht in het andere.

Irma on

Wauw wat een mooie plaatjes...prachtige natuur! Wel behoorlijke klimpartijen...
Vast genieten zo met je familie!
Gr xx

Freek en Els on

Hallo Maria en Peter,
Geweldig mooie natuur daar zo te zien, lijkt ons super om daarvan te genieten.
Leuke verhalen.
Doe de familie de groetjes van ons en geniet ze!!!!!! Groetjes xxxxxxx

joke wieben on

Heel bijzonder om jullie samen te zien met Sanne .Hele fijne tijd nog de komende weken.

Peter on

Voor alle duidelijkheid. De foto's zijn naturel.