Atlantic city

Passport Inn & Suites

Flag of United States  , New Jersey
Wednesday, December 23, 2009

We are still in 'tropical "  NJ. Jezzzzu jak tu dalej zimno. Mamy ambitny plan dojechac dzis do jakiejs cieplej plazy. LATAAAAA.
We did not make it far today, but we had fun hanging out in Atlantic City , driving trough Sea Shore and surviving  the semi rough seas on the ferry(lol). Off to bed soon. We have ambitiuous plan to get up early and go  for a run with the wild ponies at the Chincoteaque Wildlife Refuge.<e> ps Thanks for the phone calls and concerns.I had problem with y phone for a while , hope everybody got the text nite , nite.

Widzialam w nocy Manhattan! Co prawda z daleka, jadac obwodnica, ale pieknie rozswietlona kopula Empire State Building widoczna byla wyraznie. Podobnie Chrysler Building. Byla polnoc - widok jak zwykle nieziemski (biedna Ewcia - znowu sie darlam ;).
Wracajac wjezdzamy w miasto - mam obiecane, mimo ze Ewcia nie lubi NYC.

A dzis - Atlantic City - plaza, deptak, wypasione hotele i lsniace kasyna - amerykanski kicz w czystej postaci. Teraz - po sezonie - miejsce dziwnie opustoszale.
Zjadlysmy pyszne sniadanko przy plazy, zrobilysmy runde honorowa po glownym bulwarze i w droge...

Po drodze - przeprawa promem z Cape May do Lewis. I dalej na poludnie - az zniknely sniegi :)
<m>

Wusia on

I znowu Twój opis reakcji na NYC. A do tego jay z z piosenka emire state of mind. Maz obiecal mi NYC w 2010 roku :). Tez bede piszczala podobno.

aloj71
aloj71 on

No znalazlam Was dziewczynki :-)I UWAGa bede bacznie sledzila :-)Widze super zabawe w pieknych okolicach.Super !!Pozdrawiam Was Jola