Costa Rica

Trip End Feb 07, 2006

Flag of Costa Rica  ,
Tuesday, October 10, 2006

Hola

Jeg ku ikke finde ud af at skrive... der hvor man ellers kan skrive. hmm... ja, okay, nu skriver jeg bare her.

Jeg har godt nyt! :) hihi. For alle mine dejlige penge er gaaet ind paa familiens konto idag, vi har haevet dem, de 250.000 colones. - hm, pas mal. hehe. Det er jo skoent at have penge ;), saa laenge det varer. Hehe. Idag har vaeret rigtig haaerd og jeg troede aldrig den ville holde op. Foerst skulle jeg flytte et bjerg af sten ... eller, ja en middelstor bunke. Blandede cement, puh, tre trilleboere sand, to sten, en pose cement. Kun en gang heldigvis. At blande det cement er nok det haerdeste jeg nogensinde har proevet. ad, for et arbejde (Savner RUC). Mig og arbejder Oscar toemte vaerelserne for overfloedigt jord, cement og moeg. tunge trilleboere op ad bakke. ja. proev at koer lige paa en planke i mudder. - men det var nu meget sjovt... :) nu.
De naeste par dage skal vi fylde huset med cement-gulv. Eduardo grinede hen over brillerne og sagde Ž25 mereŽ. af de der store blandinger. yak. Haaber jeg kan kringle mig ud af det :-/
De andre frivillige for tiden er rigtig hyggelige. Eller, ja, som om flere folk fra Irland har aendret samtaleemnerne til noget lidt mere interessant. (en lille hemmelighed; glaeder mig til at moede eng. eller amr. som ikke passer til de fordomme jeg alligevel har. Eller passer de kun til dem, fordi jeg har dem? :-) ja, whatever, stener bare lidt)

Jeg har faaet aendret mine planer lidt, saa jeg har sidste arbejdsdag paa naeste fredag, den 24. nov. Har skrevet til STA-travel om noget fly tidligere til Peru, tidligere end den 12. dec. Jeg snakker med dem paa fredag, og regner med at tage fra Costa Rica den 28. kanske. Paa den maade kan jeg holde jul i Bolivia med Ramiro (som jeg moedte i flyet fra Cuba) og hans familie hoejt oppe i La Paz :) Mine planer med at foelges med irske Jimmy herfra fungerer ikke rigtig, flybilletterne er langt dyrere end det kan lade sig goere. Men det goer ikke noget, jeg glaeder mig rigtig meget til at moede flere mennesker paa de hostels, som alle snakker om, man goer. :)

Jeg haaber I alle sammen har det godt og laver lige det I gider (Imodsaetning til ...mig fx) - bueno, vi ses om tre maaneders tid. ^

Stort kram og mange tanker (for mange?)
fra Panela, ogsaa udvidet med Pamela, med tryk paa ŽeŽet. ja, interessant ik :&