Area Monumental in Managua

Flag of Nicaragua  ,
Friday, January 16, 2009

Zdravim vsechny dobre duse,

v Manague jsem stravil prijemny den. Rano jsem se sel projit do centra, kde se nachazi prezidentsky palac, narodni muzeum, atp. V okoli techto budov se toho moc nenachazi, pze v roce 1972 zde zemetreseni zborilo mnoho budov a zdejsi vlada nema mnoho prostredku na rekonstrukci mesta. Managua jako takova take nema zadne centralni namesti. Musel jsem jit hodne na lehko, pze se v tomhle meste odehravaji vrazdy na dennim poradku, takze jsem si vzal s sebou jenom maly fotak. Pze se nejedna o turisticky atraktivni misto, mel jsem temer 2 hodinovou prohlidku muzea s pruvodkyni sam pro sebe. :) Odpoledne jsem si sel vyridit turistickou kartu na Kubu, takze se tam snad s brachou uvidime. ;) Nakoupil jsem par mp3 s reaggetonem a mariachi (zdejsi oblibena hudba) a dal si mistni jidlo. Uvidite na fotce. ;) Odpoledne jsem pak vyrazil do dalsiho mestecka v Nikarague.  Jinak jsem potkal dva zajimave chlapiky z USA a Kanady, s nimiz jsme popijeli v okoli hostelu. Kazdopadne hlavni je, ze jsem Managuu prezil. :)