Onderweg naar Yellowstone

Trip Start Jun 02, 2013
Trip End Jun 29, 2013

, Idaho,
Monday, June 24, 2013

Vandaag jammer genoeg de hele dag in de auto gezeten. Vanaf Fallon, NV naar Idaho Falls, ID is 927 kilometer rijden (zie afbeelding). Gisteren betrok de lucht al wat en vandaag was het niet veel beter, we begonnen de reis al met wat lichte regen en dat is de hele reis eigenlijk niet veel beter geworden.

We hebben onderweg nog een kleine zandtornado gespot. Niet gevaarlijk, maar het blijft er indrukwekkend uitzien.

We zitten nu in ons hotel in Idaho Falls en het is morgen nog ongeveer 2 uur rijden naar de ingang van het park. Tsja, je moet er hier niet van terugschrikken om even in de auto te zitten :). Met een comfortabele auto met cruise-control is het wel te doen gelukkig. Ook de wegen zijn hier heel anders als in Nederland, veel rechte rustige stukken. Maar goed, het blijft een lange zit.

Het weerbericht voor morgen is niet zo heel goed dus ik hoop dat we niet al te veel regen krijgen. Overmorgen wordt het wel weer lekkerder, volgens de voorspelling dan. We gaan het zien.

evbrakel
evbrakel on

Terugrijden naar het zuiden over Grand Teton is indrukwekkend!
Vraag daarna een fransman wat het in het Frans betekend, heeft hij ook nog een leuke dag. Maar even serieus.... Het is daar wel prachtig en je ziet er veel wilde dieren. Wij hebben daar een grizzly gespot.