Disneyland en Disney California Adventure

Trip Start Jun 02, 2013
Trip End Jun 29, 2013

, Californië,
Saturday, June 15, 2013

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om naar Disney te gaan, het park gaat al om 8 uur open, maar we waren er iets over 9. Het park gaat namelijk ook pas om middernacht dicht, dus we hadden geen haast. We konden het aanlopen vanuit ons hotel (we werden hier voor gek verklaard, maar de Amerikanen doen het liefst niets lopend), met 15-20 minuten waren we er.

We hebben lekker veel attracties kunnen doen en we hoefden nergens lang te wachten, bij Pirates of the Carribean konden we zelfs zo doorlopen en toen we uit de attractie kwamen stond er een rij van hier tot Tokio, haha. Het was de hele ochtend flink bewolkt (en een beetje fris), maar toen we uit Indiana Jones kwamen (wat een gave rit is dat trouwens, heel anders dan in de andere Disney-parken!) was alle bewolking weg en die is ook weggebleven. We hadden echt prachtig warm weer. We hebben zelfs lekker afgekoeld in een hele toffe waterattractie, waar Pascal een medepassagier nog dwars zat doordat hij als enige droog bleef. Tough cheese noemen we dat, haha.

Later zijn we nog naar de mini-musical van Alladin geweest, heel leuk gedaan!

Uiteindelijk zijn we met een fast pass nog in Star Tours geweest, en daarna waren de ouwe lui een beetje moe. We waren toen al 10 uur aan het rondhuppelen daar, dus dat is niet zo gek.

Net vanuit het hotel nog een glimp op kunnen vangen van het vuurwerk.

Morgen nemen we weer een pauzedag en gaan we Hollywood bekijken. Ons hotel zit op loopafstand van de Walk of Fame en met de auto gaan we nog wat andere punten bezichtigen, we hebben weer genoeg te doen!

Gwenda on

Wauw!! Disney wat gaaf zeg :)

pasdais
pasdais on

Ja, leuk hè? Het is ook zoooo groot daar. De mensen daar weten niet eens dat Disney ook in Parijd zit!