Hollywood

Trip Start Jun 02, 2013
Trip End Jun 29, 2013

Sunday, June 16, 2013

Zo, vandaag dus zoals gepland naar Hollywood gereden. Je merkt wel heel goed dat je hier in een erg drukke stad bent. Snelwegen zijn erg druk, mensen iets asocialer, mensen iets vreemder. Je moet hier natuurlijk even geweest zijn maar geef ons maar een rustiger stukje Amerika.

We zijn even langs de beroemde winkelstraat in Rodeo drive en Bel Air (van fresh prince of Bel Air) gereden.
Daarna doorgereden naar ons hotel wat 5 minuten lopen van Hollywood boulevard ligt. De walk of fame loopt door deze straat. Een hoop opportunisten in Donald, Mickey, Bumblebee, Batman, Darth Vader, Spiderman, Hello Kitty, Jack Sparrow, Davy Jones, enz kostuums proberen wat bij te verdienen door met mensen op de foto te gaan. Bij het chinese theater hebben sterren hun hand en/of voetafdrukken in het cement gezet. Leuk om te zien, helaas wordt de straat verbouwd dus het is een beetje een zooitje. Dichtbij is een plaats waar je goed de bekende letters Hollywood op de berg kunt zien staan. Moet ook even een foto van gemaakt worden natuurlijk.
We eten bij "wood, fire, bbq", je krijgt hier altijd zoveel eten en we zitten dan nu ook erg vol.

Parkeren is hier trouwens niet gratis :( 15 dollar per dag. Maar goed, we zijn hier niet zo lang.
Morgen naar het Universal Studios pretpark. Het wordt 29 graden dus dat belooft een mooie dag.

Jeroen on

Poeh, ik moest even bijlezen maar wat een gave reis zeg. Veel plezer vandaag weer.