Anaheim

Trip Start Jun 02, 2013
Trip End Jun 29, 2013

, Californië,
Friday, June 14, 2013

Vandaag weer niet heel veel boeiends gedaan. Rustig aan gereden naar Anaheim naar ons hotel vlakbij Disney. Naast het hotel kunnen we met korting kaartjes kopen, kijk, dat is mooi!

Nog even naar een winkelcentrum gegaan, het is altijd leuk om te kijken wat ze hier allemaal hebben. JCPenny, Nordstrom, Macy's, enz. Leuk om te zien. Daisy weet nog wat makeup te scoren wat goedkoper is als in Nederland (prijs in dollars ongeveer gelijk aan die in euro's).

Daarna kopen we kaartjes voor de laatste superman film. Terwijl we wat rondlopen worden we aangesproken door een man die ons uitnodigd voor een exclusief ontbijt gevolgd door een reclamepraatje over een of ander hotelresort. Dit zou maar 20 minuten duren, we hoeven niks te kopen en krijgen er 75 dollar voor. Allemaal heel exclusief, alleen op uitnodiging en zo, bla bla. Yeah right, gratis 75 dollar, ga dat je moeder wijs maken! In iets vriendelijker bewoording sla ik het aanbod maar af. Wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook, zeker in Amerika. Hij was wel volhardend, zou een goeie Jehovah's Getuigen zijn.

De film Man of Steel was geweldig overigens, als iemand hem nog niet gezien heeft, het is een aanrader. Na afloop was er zelfs applaus, heeft iemand dat de afgelopen 20 jaar nog meegemaakt in Nederland?