Nog even een ochtendwandeling voor ik vertrek

Trip Start Aug 17, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Privé

Flag of France  , Brittany,
Tuesday, September 11, 2012

Het was frisser dan dat ik tot nu toe gewoon was, maar een goede wandeling en een frisse neus halen zou mij goed doen. Voor ik vertrok wou ik roch nog even foto's nemen van het uitzicht dat ik had op dit appartement.

Het centrum lag er verlaten bij. Het leek wel of ineens iedereen verdwenen was. maar het zou me worst wezen. Eerst wilde ik langs het park wandelen om zo in het oude stadsgedeelte te komen, maar dan realiseerde ik me dat er nog een mini uithoek was die ik nog niet had gedaan. Eigenlijk alleen maar het verlengde van Port de Plaisance.

Er waren wel wat zeilers, maar er stond een hevige wind en het zeilen was niet voor iedereen weggelegd. En dan hoorde ik opeens een plons. Twee gasten die van een uitkijktoren het water in sprongen. Het was ongeveer van 6 meter hoog, maar ze maakte enorm veel lawaai. Het was duidelijk dat ze wilde opvallen. Zelfs de daklozen werden uit hun slaap gewekt.