De meest vreemde plek om te logeren

Trip Start Aug 17, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Privé

Flag of France  , Brittany,
Tuesday, September 11, 2012

Ik heb al veel meegemaakt in mijn reisverhalen. Ook wat betreft logement, maar deze keer stond ik toch een beetje verbaasd te kijken toen ik deze logeerplaats te zien kreeg.

Ik was uitgenodigd bij iemand die in Quimperlé (Finistère) woont en mij het stadje en de omgeving wou laten zien. Ik mocht bij hem logeren en hij was heel duidelijk in de slaapgelegenheid: "Een volledig eigen slaapplaats met eigen lavabo en toilet". Hij vertelde mij zelfs nog dat hij extra zijn best had gedaan om alles proper te maken. Toen ik het huis binnenkwam, gleed ik bijna uit van de vettigheid op de grond. Nou dat was nog haalbaar, maar dan zei hij :"Kom ik zal je de kamer tonen, waar jij in mag slapen zodat je daar je spullen al kwijt kan".

Maar we gingen niet naar een kamer, maar naar de garage. En ja hoor, buiten een auto (die je normaal gezien in een garage kan vinden) stond daar ook een tent in een hoek van de garage. En nog meer bizar ... rechttegenover mijn tent was het een rotswand. Maar dat is nog niet alles .... daar waar mijn tent stond, was het ook een fotostudio. Dus ik sliep in een tent in een garage met rotswand, auto, allerlei soorten kledij en veel fotomateriaal. Oh ja, en ook nog de wasmachine en droogkast naast de lavabo, die volledig voor mij was.

In de tent had ik wel een echte matras gekregen. Uiteindelijk heb ik daar wel goed geslapen hoor, maar ik vond het een bizarre ervaring en daarom schrijf ik het hier neer.