Veel lawaai en ongenode gasten

Trip Start Jul 31, 2012
Trip End Aug 12, 2012

Camping d'n Mastendol

Flag of Netherlands  , North Brabant,
Friday, August 3, 2012

De camping op zich is schitterend, maar het is een zeer lawaaierige camping. Hier vlakbij ligt een militair vliegveld, een grote weg en een spoorweg. De helikopters vliegen constant op en af en dat gaat zo gans de dag door tot in de late uren. Daarbij was er gisteravond nog een feestje in de cantine en dat heeft tot 2 uur deze morgen geduurd.

Gisteravond ben ik ook even geschrokken zeg. Ik was rustig tv aan het kijken en zag plots een muisje. Waar ik nog het meest van schrok, was dat de honden daar totaal niet op reageerden. Dus die zijn dat gewoon. Nou ... al die factoren samen, maakt dat ik deze nacht toch niet zo goed geslapen heb. Om toch nog een beetje positiefs te doen, heb ik dan maar het gras afgereden met een zeer gesofistikeerde grasmaaier. Het zag er niet uit, maar de messen waren zeer scherp en eigenlijk ging het maaien heel vlot.