Endelig framme

Trip End Jan 07, 2013

Flag of Myanmar  ,
Sunday, December 16, 2012

Phu, det er nok med 17 timer i fly. Hadde en grei tur til Frankfurt. Etter litt styr, så fikk vi endret seteplaseringen slik at vi satt sammen to og to på vår vei til Singapore. Det var en tur på 12 timer, som gikk overraskende bra. Egen TV skjerm, med et stort utavalg av filmer gjorde at vi fikk tiden til å mellom spisingen og sovingen...! Supert. Vel framme i Singapore, måtte vi endre terminal og løpe for å nå flyet til Yangon. Det var også en flyvning med Singapore Airlines. Du kan si hva du vill om SAS sin strategi om å ha "senior" og modene flyvertinner....men det er jo noe eget med flyvertinnene fra Singapore airlines...uten av dette temaet ble tatt opp i reisefølget...

Etter å ha fått tildelt Visa On Arrival, en kort og effektiv prosess. kom vi inn i en taxi. Utrolig nok med hjelp av Mr. Moe.....en kar som driver med reise planlegging osv.

Nå etter at alle tatt en kjapp dusj, drar vi nå ut for å finne noe mat.
Så tar vi det som det kommer....MEN det er konsert borte i gata her...med MTV og Jason Mraz...

Nå mat...bilder etterpå.|

leegaardski
leegaardski on

Så bra dere er kommet frem. Flyvertinner ja... he-he. Nå venter jeg spent på et snapshot eller to. Kan glede en innesnødd lierskauing.

Anita on

Godt å høre dere er kommet frem !
Hjemme ser det lovende ut med en hvit jul! Det laver ned store flak :-) Kjempefint! Å ja da.. drivhuset er snart måkt for 2. gang :-) ...kan risikere å bli slank av denne trimmingen ;-))
Nyt videre dere! Jeg følger med!

Aase on

Det var litt av en tur 17timer

airbus321 on

Godt å høre dere er kommet vel frem...vel da er det bare å starte kapittel 1 på et fantastisk eventyr. Ta godt vare på hverandre.