Airport...Bangkok.

Trip Start Dec 28, 2011
Trip End Feb 02, 2012

Flag of Thailand  ,
Monday, January 2, 2012

Våknet opp 5 ganger i natt, litt engstlig for å forsove meg.Våkent utrolignok 10 min før romvekkningen banket på døra.Så en kjapp frokost med ferke meloner, tomater og annen frukt.
Fikk ordnet med en taxi, og ankom flyplassen 2 og halv time før tiden. Minimum tid før flight er 2 timer. Jeg forstod jo fort hvorfor, det var en stappet flyplass ,med lange køer.
Utrolig nok, fant jeg ikke noe express sjekk inn så jeg ble stående samen med reisende proletarer.
Det var jo også en fin opplevelse. .-)

Flyet er nå forsinket til kll 13:00, så jeg håper at det fortsatt er noen til å plukke meg opp når jeg kommer til Siem Riep.

Sjekket yr og ser at det er pluss grader og regn.....vel, jeg lar dette temaet ligge.
BKK i dag bare 32, men overskyet. Sør Thailand er deg REGN og overforsvømelser.

I går kveld,...etter å ha forlatt Internettet  i går, så ruslet jeg av sted for å finne meg
noe Thai mat, men på vegen ramlet jeg opp i en eller annen type av Hindu
fest/feiring i ett tempel  ikke så langt
unna.Fult av folk, masse lukter av røkelse, sang og musikk av
typen Bahangra ...LIVE. Fult av folk musikke, klokke ..lyder, offrelse av
bananer, blomster og andre enkel ting i fler små statuer i fabelaktive farger.

Tempelet i seg selv har litt ”plastic” look, men for en
opplevelse. Super blanding av inntrykk av alle slag. Det var meg og en annen
farang der. Whaoo.

Det er forøvrig veldig hyggelig å lese komentarer i bloggen. Faktisk veldig hyggelig. Er alene men ikke ensom...-) Takker så mye.

Jan-Egil Andersen on

Interessante informasjoner fra en annen del av verden. Venter i spenning på mer nytt fra din tur.

Elin on

Det som er så fantastisk med det du gjør nå, er jo nettopp å ta ting som det kommer og vips, så skjer det noe fint og spennende! F.eks templet
og " feiringen" Det hørtes jo helt topp ut å få med seg noe sånt! Håper turen til Siem Reap gikk bra og at du nå er innlosjert på hotellet!