God nytt år

Furama Silom Road

Flag of Thailand  ,
Sunday, January 1, 2012

Godt nytt år til deg som leser dette.

Jeg var så heldig å bli vekket rundt kl 07:00 i dag, av gode lystige venner som ringte for å ønske meg Godt nytt år. Det er jo noe som varmer en ensom reisende...selv i 34 grader.

Så etter en frokost, tok jeg noen timer ved poolen, leste meg opp på Kambodsja, og hørte på PinkFloyd. Etter at solen var kommet fram, og jeg fvar fornøyd, så dro jeg fra hotellet rundt 10:00.
Kommenterer ikke tidspunktene, men har jo fått ufattelig mye ut av denne dagen.

Gikk så i boligområdene bak hotellet, hvor det kun var Thais, og ingen utlendinger.
Kjempe spennende steder og mye flott å se...inneimellom det som var mer.....rustik, og luktende.
Men maten var kjempebillig og meget god. 8 kroner for en kylling nuddel suppe. Ble jo ikke dårlig engang.

Mange butikker, eller kanskje det kalles - skur - etter vår standard, med klær osv, BILLIG.
Svinge så innom Bangkok fiske marked. Stuslig sted i dag, sikker nå med å gjøre at det er 1st Januar og søndag. Men fikk jo sett noen blekksprut og krabber. Selv om det ikke var så mange salgsmenn, så var lukten tilsvarende at det var stinn brakke.

Planlegger nå turen til Siem Reap i morgen. Gleder meg stort., Flyet går 11:35, så det blir nok en tidlig morgen ..i morgen også. I kveld blir en tidlig kveld.

Akuna matha tha

Trond Walle on

Godt Nytt År til deg Per Anders, det er veldig hyggelig å følge deg på bloggen, du er god til å holde oss oppdatert om din ferd. lykke til videre på din reise til KAmbosja

Hanne on

Lykke til i morgen og god tur videre

Tommy on

Gooooood Morning Mr.Moe.i tilfelle du har glemt det, Happy new Year. Klokken nærmer seg kl.0730 hos deg i denne skrivende stund. Takk for hyggelige oppdateringer på din reise,veldig bra og betryggende. Vi snakkes plutselig.. ;o))

Arne on

Godt nytt År... Per Anders...
Skikkelig bra.. flott dette her, ser att jeg og du har det i henda, men litt på forskjellige måter....::)) du data ... jeg snikkar...:::))
Dette må vere en alle tiders opplevelse, misunner deg....
Skulle gjerne vert i dine fotspor... nytt opplevelsene, så skal jeg nyte dine bilder, og sitte her å drømme....::::))) vi sees...