One night in Bangkok...NOPE...2 days and two to go

Trip End Feb 02, 2012

Real Bangkok

Flag of Thailand  ,
Saturday, December 31, 2011

\Utrolig hvor mye man kan oppleve på noen få dager.
Har truffet Harald og "Svensken",  som også intoduserte meg til felles venenr og bekjente som bor her i BKK. Det har hvert noen suverene dager, hvor det er tydlig at man genuint ønsket å viser en Normann hvordan det er i BKK på kveldstid.

I går tilbrakte jeg dagen på SIAM kjøpesenter. Satt av litt ekstra tid i 4 etasje, ikke for å se Zara eler H&M, men Maserati, Ferrario. Konkluderte raskt at det var et godt utvalg...og selv om det ligger litt utenfor mitt reisebudsjett..

I dag tilbrakte jeg tiden på ..."den andre siden", av det som i dag er BKKs hoved sete.
Her er det mye ferre turister, billigere priser og mye mer av ekte Bangkok. Trakset rundt i fattigkvarter, søppel og skit, men alle mennesker jeg møtte var blide og imøtekommende.
Blir man ikke lykkelig av penger?
Jeg trasket rundt med musikk fra min telefon, da Postgirobygget begynte å spille:
 "En solskinn s dag". Flott tekst..gikk jo bare å smilte

Så gikk ferden med båt langs floden til Chacawai hotel...for å møte Ton fra jobben., Veldig hyggelig, delte noen kalde øl men han og hans venner mens solen gikk ned.

Jeg har endelig funnet en sted med WiFi, tar en kaffe og drar tilbake til hotellet for en dusj.
Man bli jo svett av å traske rundt i + 34 grader.

Takk for det gamle året......og godt Nytt år til dere deg og dine.

Maren og Martine on

Godt nytt år!

Yrjö on

You have already turned to 2012 - we have still some hours left of 2011. I wish you Happy New Year - we will follow !

Per Anders on

TAKK MAREN...RINGER SNART

Done on

Well it is all ablut being pr-active. 2012 is now her, and time to continue..!

Øystein on

Ønsker deg et riktig godt nyttår kompis. Følger spent med på bloggen din :)

Tone on

Ønsker deg et riktig godt nyttår, Per Anders. Håper du har det bra. Spennende å følge med deg på din ferd her på bloggen :-)))))) klem fra Tone