Framme ... i Bangkok.

Furama Hotel - Silom

Flag of Thailand  ,
Thursday, December 29, 2011

Etter en relativt grei flytur på 10 timer, så gikk vi inn for landing kl 06 lokaltid.
Fikk jo sovet noen timer, så ingen grunn til å klage. Fikk godkjent VISA ved innreisen, hentet sekken og dro med taxi tvert til hotellet. Det er dette hotellet som jeg har bodd på de gangene jeg har hvert i BKK. Supersentralt. Det er en egen lukt.eller eim/stank når man kommer til BKK, en litt søtlig lukt av eksos osv. men det blir litt eksotisk, på en litt rar måte.

Ulempen ble jo kjapt at ingen rom var ledige når jeg kom for å sjekke inn kl 07:00...i ett fortsatt mørk by. Tok bena fatt og har gått i 3 timer. Gikk Silom road, mot elva. så båten over til den andre siden, hvor alt er mer spennende og billigere. Går rundt å smiler,... Trasket og trasket og fikk rom nå. Det som er gøy, er jo att rommet er like fint som ligger på nettet. NÅ: noen timer på øyet.

Å ja...jeg var oppom hotellet der HANGOVER 2 ble tatt opp...i 64 etasje. Rimelig flott.

Yrjö on

Congratulations! You survived the long flight and reached the first destination of your trip.

Elin on

Godt å høre at du har kommet vell frem og at du går rundt og smiler.....det lover bra!

Martine on

så kult!!!! lykke til videre og husk å kjøpe noe til meg og maren ;)

Tommy on

Herlig å høre at du er kommet vel frem. Prøvde å ringe deg tidligere i dag, men når jeg leser at du også har vært i Lebua at State Tower Bangkok og sikkert nytet en oppkvikker av merke Mekong i 63 etg. Eventyret ditt har startet...carpe diem. Skal hilse fra alle her....

Tone on

Fint å høre at du har kommet deg vell frem til Bangkok. Tror jeg kan se deg for meg der du går og "bare smiler" -du er jo i "smilets land"- så det er jo bare å smile i vei.. jo mer du smiler jo mer smil får du igjen av thai'erne..... :-) masse lykke til, Per Anders. Moro å følge deg på veien videre.... klem fra Tone

salleron
salleron on

Enjoy!

Takk for egge' koker'n til jul!

:-)
Øivind

pahm
pahm on

TAKK for mange hyggllige kommentarer...,-)

Thanks for several nice and higly appreciated comments.