Springbrook National Park

Flag of Australia  , Queensland,
Tuesday, October 2, 2012

2 oktober 2012
In de voormiddag hebben we met z'n vieren nogmaals de beklimming gedaan naar de vuurtoren van 'Byron Bay', dit keer onder een stralende zon. Nu Koen en Lotte ook de dolfijnen en walvissen in levende lijve gezien hadden, konden we vertrekken naar 'Springbrook National Park'. Dit is een Nationaal park met tropisch regenwoud, watervallen en de bijhorende walking tracks. We begonnen met de vier kilometer lange wandeling door en rond verschillende watervallen en regenwoud. Tijdens de wandeling werden we getrakteerd op indrukwekkende uitzichten. Hierna trokken we naar de 'Natural Bridge', een natuurlijke stenen brug met een waterval. Hier volgde nog een kortere tocht. Na de vermoeiende namiddag vonden we een goede slaapplek in de vallei waar we badmintonden tot de zon onder ging..

3 oktober 2012
Na drie leuke dagen scheidden onze wegen met Koen en Lotte, we trokken terug alleen verder. In de voormiddag bezochten we 'Mount Tamborine' en enkele watervallen vooraleer we ons verplaatsten naar de 'Gold Coast'.