D-day

Trip Start Sep 17, 2012
Trip End Mar 05, 2013

Flag of Netherlands  , Noord-Holland,
Monday, September 17, 2012

03:15 Opstaaaaaaan... Vroeg uit de veren om naar Schiphol te gaan! Valiezen in de koffer, afscheid nemen en weg waren we.
Ok niet zo vlug jinsy... Met tranen in de ogen afscheid nemen, en in de auto heb ik stiekem nog eens achterom gekeken, wetende dat we die vertrouwde omgeving voor enkele maanden zouden moeten achterlaten...
'Slik' de angst kwam toch een beetje naar boven! Al die maanden van voorbereiding werden nu plots werkelijkheid!

07:30 Na lange rit kwamen we aan in de luchthaven van Schiphol. Onze backpacks inchecken en wachten tot we op het vliegtuig konden..

11:15 tssssssiewwwww.. En daar gingen we.. Een vlucht van ongeveer 12 uren stond ons te wachten.. En we vlogen, vlogen, bewogen, vlogen... tot we onze bestemming hadden bereikt: Singapore!
Na de landing was het 4 uur wachten tot we de andere vlucht konden nemen, nog eens 7uren en een half vliegen! Ik moet zeggen we hadden er echt niet veel zin in! We waren al zo moe en uitgeput en moesten dan nog eens zo ver.. Ok niet zagen en klagen we zijn er goed en wel geraakt!!!

19:20 Australische tijd: Landed in Sydney!
Yes, eindelijk geland! Stempel in het passport en het avontuur kon beginnen! Tot we plots onze bagage op de rode loper moesten plaatsen.. We begrepen er niets van, tot we een speurhond langs de valiezen zagen snuffelen! Gelukkig liep hij aan onze backpacks gewoon door.. Wel eens leuk om te zien hoor..
Na het grondige speurwerk, namen we de taxi tot het hotel en konden we eindelijk in ons langverwachte bedje kruipen! SLAAPWEL!