Aftellingsproces

Trip End Mar 05, 2013

Flag of Belgium  , West-Vlaanderen,
Monday, September 3, 2012

Best vriendjes en vriendinnetjes

Hier is hij dan, de lang verwachte blogpagina om ons 'live' te kunnen volgen vanuit AustraliŽ en Thailand. Don't worry we vertrekken pas over 2 weken. Dus als jullie ons nog graag eens goed willen vastpakken en een dikke smakkerd willen geven, wordt het hoog tijd! :D

De laatste voorbereidingen worden getroffen en nu beginnen de kriebeltjes stillaan te komen.
Voor diegene die het nog niet zouden weten:
We vertrekken maandag 17 September vanuit Schiphol naar AustraliŽ. De vlucht zelf is iets waar ik niet naar uitkijk maar het hoort er natuurlijk bij. Dus we moeten niet klagen!

Voor diegene die er al naar uitkijken om ons terug zien, schrijf alvast de volgende datum in jullie agenda: Onze retour datum is 5 Maart 2013.
Gelieve ons dan niet te overrompelen met het drukke leven dat jullie dan zullen leiden. We zullen toch wel een week in quarantaine moeten geplaatst worden, denk ik. ;D
Maar goed dit is nog ver weg...

Ik hoop alvast dat jullie genieten van de komende verslagen en de vele foto's die gepost zullen worden. Vergeet vooral niet om af en toe eens te denken aan ons!