Como Golu

Trip End Jul 2009

Flag of Italy  , Lombardy,
Saturday, June 20, 2009

Bugun cok keyfim yok, uzun yazamayacagim.

Floransa oncesi acele sabahin korunde kalkip araya bir Como golu ziyareti sikistirdim. Olay, sayfiye yeri, dev bir gol, turistik gol gezisi.

Macera: Kafa daginik, yanlis iskelede erken iniyorum (herkes indi diye), bir sonraki botla devam ediyorum. Bu sefer de inmem gereken son iskeleyi kaciriyorum, mecburen bir sonrakinde iniyorum. Kus ucmaz, kervan gecmez...En erken geri donus botu iki saat sonra. Yukaridan (yukari diyorum, cunku gol cukurda, yol bayagi bir yukaridan geciyor) otobuse binmeye karar veriyorum. Yuzlerce merdiven tirman, sicakta otobus bekle, zaman gecsin, Milano trenini karcirma tehlikesi belir, mecburen otostop cek, kimse almasin, moralin bozul, gunes kafaya gec...

Sonunda biri aldi. Tabi ki yolculugun basindan beri super anlastigim turde yasli bir teyze. Arabada cok super Italyan sarkilari caliyor. Kadin da soyluyor. Biran icime sevinc doldu, huznum dagildi. Sagol teyze. Hem beni kurtardin, hem de moral verdin. Bir nazar boncugunu hakettin!

Comments

_polaris_
_polaris_ on

hay allah!
Canim arkadasim, Como'lara kadar gitmissin. Tamam, yanlis durakta indin, bi suru merdiven ciktin, basina gunes gecti. Her seyahatte olur bunlar , lakin neden bir george clooney fotosu çekip gelmezsin.Onun burada ne kadar para edecegini hesaplayamadin sanirim :(
entelektüellikten gecip, gozunu para burumus arkadasýn Zeyno

Erol on

Como Lake is the most beautifull place of north Italy. it is very exotic place. Also, ı enjoyed Lake Maggione. Everybody should see these nice places.