Milano

Trip Start Jun 03, 2009
1
20
38
Trip End Jul 2009


Loading Map
Map your own trip!
Map Options
Show trip route
Hide lines
shadow
Where I stayed
sweet hostel

Flag of Italy  , Lombardy,
Thursday, June 18, 2009

Milano'ya alti kisilik kompartimanda gidiyorum. Karsimda uyuz bir Italyan cocuk. Yanimda, caprazimda Boston'lu iki ucube kiz (Eurorail yapiyorlar, Barcelona, Nice, Venedik), onlarin yaninda da iki moruk var. Bir ondeki kabinden uc Turk kizin sesi geliyor. Bagira cagira geyik yapiyorlar. Biri Kars'a olan tren macerasini anlatiyor. Daha sonra koridordan denize bakarak "Aa baliga bak", "Balina gordum" muhabbeti koydular. Uyuz cocuk indi, yerine anormal gurultucu bir moruk bindi. Cantayi yukari koymasina yardim ettim. Tum yol susmadi. Hem de Italyanca.

Metro'da bir Italyan'a 0,5 Euro verdim. O da hesapta bilet almama yardım etti, 3 Euroluk gunluk bilet yerine, 3 ayri bir kerelik bilet aldi.

Hostel'i bu sefer kolay buldum. Milano'da uc renk hat var. Oradan bulmak cok kolay. Sadece artik Sortie yerine Ushica'yi takip ediyoruz. Hostel'in ismi Sweet Hostel. Bahceli bir koskun ikinci kati. Tenten'in kopeginin aynisindan var. Oda da uc kisiyiz, ben, California'li Kurt ve bir Avustralya'li cocuk.

Hemen esyalari birakip sokaklara daldim. Milano tam bir alisveris merkezi. Fotograflardan dukkanlari gorursunuz. Vitrinlerde canli manken var (fotolarda gorursunuz!). Belki irk olarak en guzel degil ama kesin olarak en bakimli bayanlar burada. Hepsi defileden cikmis gibi. Inanilmaz sik sikidim kiyafetler, hos hatunlar. Herifler de muhtesem aslinda ama onlari gecelim. Tabi isin sirrini daha sonra anliyoruz; millet calisiyor, bizim gibi yaymiyor. Her taraf jogging yapanlarla dolu. Ablam yasindaki hatunlar deli gibi kosuyorlar. Tabi sehir buna uygun.

Kocaman meydanlar var. Bizde niye yok? Tek meydanimiz Taksim, o da malum. Kiskaniyorum valla. Her taraf meydan, bulvar, muze, anit, sergi, park, yesillik...

Yoldan gecerken bir bakiyorum sokagin birinin icinde parti gibi birsey var, karisiyorum. Sergi acilisi gibi bir sey. Kokteyl mokteyl. Maksat muhabbet olsun (bu herif de nereden cikti?)

Muze gezmeyecektik guya. Brera muzesine girdik. Bellini, Caravaggio, Raffaello, Piearo della Fracesca falan. Hep din konulu resimler...

Tam cikista barlar sokagi gibi bir yer var. Buranin ozelligi 18:00'den sonra Happy Hour. Yani bir icki aliyorsun, yiyecekler acik bufe. Yumul.

Karnimizi doyurduktan sonra en buyuk parkina gittim. Tam ortada Arena diye acik hava pub, bar tarzi acayip piyasa bir yer var. Biraz orada takildik. Sonra basket oynayan genclere baktim, anilar tazelendi. Hey millet! Hadi hanimlarin dizinin dibinden kalkin, donuste biraz top cevirelim. Tabi sizde o kondusyon varsa (ben burada hergun antremanliyim)

Sehrin en buyuk meydaninda tam katedralin yaninda dev ekrandan Italya - Misir macini verdiler. Yuzlerce insan sokakta mac seyrediyor.

Gecenin sonuna dogru kanal boyunca barlar bulunan bir mekanda bar aradim. Ozel kabiliyetsiligim sonucu bi bok bulamadim (neyse ki ertesi gunu bulduk)

Ertesi gun super bir olaya gebe. Kadim dostum Cem Tuncel Milano'ya geldi. Bes gunluk bir kongre organizasyonu icin burada. Bir gun erkenden glip onden ayarlamalari yapiyor. Tum gun birlikte takildik. Harika oldu. Seyahatin ortasinda refresh oldum. Insana, iki kelime muhabbete  hasret kalmisim. Sayesinde gercek bir lokantada gercek bir yemek yedim. Gece yarisina kadar tum Milano'yu dolastik. Bulamadigim barlar mekanini da bulduk. Milano'nun gece hayatinin iyi olmadigina karar verdik. Millet elde icki, barin onunde dikiliyor.

Gec saatte ayrildik. Ertesi gun once bir Como golu yapacagim. Sonrasinda Floransa.
Slideshow Report as Spam

Post your own travel photos for friends and family More Pictures

Comments

ersendadas
ersendadas on

Gece Hayati
Corso Como da Hollywood Club a neden gitmedin???

orko
orko on

Re: Gece Hayati
Yani diyorsun ki gece hayati benden sorulur, hem de international. Bir dahaki sefere birlikte gideriz insallah!

Add Comment

Use this image in your site

Copy and paste this html:

Table of Contents