FoKuHiLa

Trip Start Apr 07, 2011
Trip End Dec 08, 2012

Flag of Costa Rica  , Province of Puntarenas,
Saturday, December 17, 2011

Da wir vor unserem Corcovado-Abenteuer (schon gewusst? ;-) ) noch ein wenig Zeit haben, besuchten wir auf dem Weg nach Sueden noch den Manuel Antonio Nationalpark.
An der Pazifikkueste gelegen, ist der Park eine Mischung aus schoenen Buchten und dichtem, feuchtem Tropenwald.
Obwohl Sonntag war und dementsprechend viele Tico's dort einfach 'an den Strand' gehen, fanden wir doch einige abgelegene Wege durch das gruene Labyrinth. Den Quetzal, Costa Rica's Nationalvogel, fanden wir leider wieder nicht. Dafuer gab es andere, nicht minder coole Sichtungen von Tieren und Pflanzen.
Besonders hervorzuheben ist das Faultier, welches im Zeitlupentempo an Aesten herumklettert, fast so als wuerde es tatsaechlich gleich einschlafen.
Einen Waschbaeren haben wir auch noch gesehen, nachdem Cloeidi in der Nacht davor schon einer ganzen Familie von ihnen im Hotel begegnet war.

Markus Ryter und Familie on

Hoi zäme

24.12.2011: Happy Birthday Claudia. Aues Gueti! Mir vermisse euch zwöi hüt bim Wiehnachtfire. Liebi Grüessli vom Matteo, Chiara, Markus, Angela, Fe, Therese, Mami und Philipp. P.S. lueg mau is Mail und häbet eui Kamera - mir si ou mau ds' Costa Rica gsi.

Mama und Philipp on

Mir hei üs riesig gfreut über eues Telefon. Wiehnachte ohni euch isch e chli sehr schwierig, ha es paar Träne müesse abputze.Mir vermisse euch. Grossi Umarmig Mam und Philipp.

Maria-Therese und Ferdi on

Hoi zäme

Mir hei üs fescht gfröit, dass geschter, am heilige Abe, ds Telefon glütet het, u dass am angere Ändi dir sit gsii. Mir freue üs aber ou, wüumer wüsse, dass es euch guet geit.
Mir wünschench no einisch schöni Wiehnachte u es guts Nöis.
Dir, liebi Glaudia, sände mr aues Guete u Gsundheit zu dim Geburtstag.
E Geburtstag, wo du wit wäg vo de heime bisch.

Mir danke’nch für die vile „Entrys“ mit d ufgschteute u intressante Brichte, d schöne u idrückleche Bilder. Äs ich schön, dass mir e so a euer Reis chöi teil nä. Mit freue üs scho uf ds nächschte „Entry“.

Liebi Grüess vo dr Maria-Theres u vom Feli.