Suomessa jälleen ja muuttopuuhissa

Trip Start Feb 02, 2006
Trip End Feb 28, 2006

Flag of Finland  ,
Friday, March 3, 2006

Saavuimme Suomen kamaralle maanantaina aikaisin aamulla. Käväisimme lyhyesti Yläneellä ja Nakkilassa ja sitten suuntasimme Saloon. Joudumme muuttamaan Salosta kolmas päivä maaliskuuta, joten edessä oli tavaroiden kasaus ja siivoaminen. Siivousurakasta kehkeytyi melkoinen homma, sillä olimme kuukaudessa ehtineet levittäytymään kovasti. Mika lähti hakemaan Markuloita Vantaan kentältä ja minä siivosin koko päivän.

Muutamme huomenna Tero Kivisen mökille Särkisaloon. Meillä on ollut melkoista onnea sen jälkeen, kun saavuimme maailmanympärimatkalta. Kaiken pohjalla on tietenkin suuri epäonni, eli korvan rikkoutuminen sukelluksen yhteydessä, mutta sen jälkeen on monessa asiassa käynyt tuuri. Esimerkiksi Mikan pikkuveli osti uuden auton ja me saimme käyttöömme sen vanhan. Sitten ystävämme lähtivät talveksi Espanjaan ja saimme asua heidän asunnossaan. Sitten kun Salosta piti muuttaa pois, niin tapasimme pitkästä aikaa Teron ja sitä kautta järjestyi uusi kämppä muutamaksi kuukaudeksi.

Seuraavan parin kuukauden aikana olisi tarkoitus keskittyä korvaan ja saada se toivottavastoi siihen malliin, että voi hakea työtä.