CZ Vanuatu - Mystery Island

Mystery Island bungalows

Flag of Vanuatu  , Tafea,
Tuesday, November 29, 2011

Ostrov Aneityum je nejjiznejsi misto na Vanuatu. Lita sem jednou tydne maly letadlo a jinym zpusobem se sem neda moc dostat takze clovek musi zustat cely tyden. Travnate letiste je situovano na uple malym ostrove 1km od Aneityum. Tento ostrov se jmenuje Mystery Island – tajuplny ostrov.

Petku noha pekne bolela a tak jsme se rozhodli zustat na Mystery Island a jen na dve noci jsme vyrazili na hlavni ostrov aby jsme doplnili zasoby jidla. Ubytovali jsme se v Mystery Island Bungalows coz byla jedina moznost. Nebyla tam elektrina ani tekouci voda. Na vse (i k piti) jsme meli vodu destovou. Jako sprcha nam slouzil kybl s namontovanou sprchovou hlavou a zachody byly klasicke kadibudku. Na ostrove nikdo nebydli a prevazne slouzi jen jako letiste jelikoz hlavni ostrov je hornaty a bylo by obtizne tam vybudovat pristavaci plochu. Take zde jednou za tyden kotvi velke vyletni lode ale to jsme nastesti nezazili. Pres den je na ostrove par zamestnancu kteri ho udrzuji ale jinak jsme zde byli uplne sami. Meli jsme k dispozici kuchynku a tak jsme si dost uzili vareni jidel z dovezenych surovin. Petino zraneni se rychle hojilo a za par dnu jsme si uz uzivali snorchlovani a kazdodenni prochazku okolo ostrova. Nemohli jsme se na tu modrou krasu okolo nas vynadivat a vubec se nam odsud nechtelo ale po tydnu byl cas se opet vratit do reality....

Let jsme si moc uzili protoze bylo videt na pilota, budiky a na vsechno co dela :o)
Photobucket

Jde se na pristani - foceno prez predni sklo letadla

Vyzvednuti zavazadel :o)

Jelikoz je Aneityum jediny ostrov na Vanuatu bez Malarie, kazdy je hned po priletu testovan

Kuchyn

Co dodat..... nase soukroma plaz

Ubytovani
Photobucket

Hlavne nenamocit bolavou nohu :o)

Zachod a umyvadlo

Jeden z mala obyvatelu ostrova - tech tam teda byla spousta
Photobucket

Plaz z druhe strany ostrova

Uz si pro nas leti letadlo

Posledni pohled na "nas" ostrov z vysky