CZ Zpatky do civilizace

Trip End Jun 29, 2012

Flag of Mexico  , Yucatan Peninsula,
Sunday, July 17, 2011

Opoustet Cubu nebylo jednoduche…… Ne, ze by jsme se netesili!!!!! Kubanek byl do posledni vteriny upoutan k zachodu a bal se opusit nase posledni ubytovani se slovy ze se asi po ceste na letiste po**** :o) Pri vchodu na letiste nas cekalo dalsi nemile prekvapeni. Jak uz to na Cube chodi, nase letadlo melo 8 hodinove zpozdeni. Pri fronte na odbaveni jsme se zacali bavit s moc milym Americanem a Kanadanem. Jak jsme pozdeji zjistili, patrili k sobe a byli celkem slavni. Ceknai na let bylo hned prijemnejsi a tech 8 hodin nam uteklo jako nic. Hrali jsem karty a porad si bylo o cem povidat. Take zorganizovali doruceni leku pro kubanka coz by jen tak nekdo neudelal. Ani nevime jak a byla tu doba odletu. Nikdy jsme nevideli tolik nervoznich pohledu jak po vstupu na palubu sovetskeho aeroplanu Yak-42. Nikdy jsme nevideli letadlo v tak hroznem stavu a myslime si ze uz moc cest nezvladne. Moje sedadlo bylo durch mokre protoze z klimatizace tekla voda proudem. Z boku u okynek se odchlypovala lista a bylo videt vedeni kabelaze, sedadla nedrzela v zadne poloze a vsichni cestujici si to fotili (asi ani nedoufali ze letadlo ma cernou skrinku tak delali dokumentaci pro velmi pravdepodobny pripad padu) Kazdpadne nastesti to byl jen velmi kratky let a po 40 minutach strachu jsme se ocitli opet na pevne pude, tentokrat v Mexiku – Cancun. Na rozdil od Cuby, presun z letiste byl az prekvapive jednoduchy a levny a bez problemu jsme byli behem prvni hodiny v Mexiku ubytovani v hostelu s WIFI :o)))))

Dnes jsem vyrazili shanet novy fotak. Po velmi ubohe Cube by bylo asi cokoliv lepsi ale Cancunu predcil nase ocekavani. Cancun je turisticke mesto a vsechno je tu na stejne, neli lepsi urovni na co jsem zvykli v Evrope. Vsechno je tu oznacene a organizovane takze cestovani je tu bez problemu. Lidi se dokonce snazi mluvit trosku anglicky. Fotak zatim nemame ale zitra by se to melo rozhodnout takze fotecky zase brzy budou ;o)

Renata on

Super, tak at se vám v Mexicu líbí......užívejte,pište,fotografujte(až budete mít čím), já se hrozně bavím vašema zážitkama....:-)))

Zivni on

tak ať se Vám v Mexiku líbí,těšíme se na vaše zážitky a postřehy a přeju ať si seženete nějaký ten foťáček,přece jenom fotečky na památku taky nejsou k zahození,ikdyž prožít to na vlastní kůži...to se nevyrovná žádným fotkám :-)...ale aspoň se můžeme pokochat my tady u pc,takže ať se daří,pá a pohodový pobyt :-)