Last night in Key West

Trip End Dec 10, 2008

Flag of United States  , Florida
Saturday, November 29, 2008

Ska kanske börja med å berätta lite om vad som hände igår... Först lite förfest i jacuzzin å sen drog vi ut på stan, snygga som helvete och med fina gyllenbruna brännor! Vi tog liten barrunda på lite olika ställen men drog oss senare till en klubb som heter Ricky och blev serverade JellyShots med grädde vilket Anders tycke va smaskigt(se bild)... men de va la inte nån höjdare kanske... men vi hade roligt ändå... efter en stund rövade vi vidare och fortsatte barrundan och Anders och Daniel hade fått nys om ett bra ställe och hoppade in i en taxi innan jag och Martin hann blinka... taxiresan slutade 20 meter längre fram för där låg stället.... haha! Jag och Martin kunde inte sluta flabba på en bra stund.... hehe! En stund senare va vi hemma igen å nanade...

Upp i ottan flög jag upp å planterade mig vid poolen för att inte missa de bästa soltimmarna, resten utav pöjkarna snarkade ikapp på rummet men kom ner efter en stund pigga å glada... sen tog vi lunch och sen bar det iväg till beachen... sol, bad och beachvolley dominerade resten utav dagen... ett annat gäng utmanade oss i volley och vi fick stryk med en hårsmån...

Just nu e vi på rummet och slappar lite och ska planera lite hur vi ska bo i Miami och va vi ska hitta på... Resan börjar ju tyvärr snart lida mot sitt slut... lite mer än en vecka kvar bara... så nu ska vi verkligen njuta varje minut!

Hälsningar till alla därhemma! Hoppas ni inte glömt bort oss!