White House / Stone Creek

Trip End Dec 10, 2008

Flag of United States  , Virginia
Thursday, November 20, 2008

Oj oj oj... idag har det hänt grejer! Först vaknade vi tidigt imorse helt uttorkade av vår värmeanläggning som gassade på hela natten, Anders låg närmast och läpparna hade krypit upp på tänderna på han...hehe! Men efter ha käkat en rejäl frukost med diverse lustigheter t.ex när jag skulle rosta bröd så hittade jag ett fack där jag tyckte brödskivorna passade bra men förstod inte rikigt hur rostningen skulle ske...  jag fick fråga den tjusiga frukostvärdinnan och hon flinade lite och pekade på den stora jättemaskinen brevid, där kunde man kunde man rosta en hel limpa om man hade velat...hehe! Där jag försökte rosta mina skivor va nog en dekorationgrej...hehe! Strax efter det tog vi Dogden till Washington och vi knallade runt å såg "det vita huset" och lite andra grejer som fanns där, plus att vi fick en glimt utav Pentagon... Sen tyckte vi att va har vart alldeles för kulturella och bestämdes oss för att bara dra vidare och Martin Å Daniel pekade på ett ställe på kartan som lät roligt... vi knappade in det på navigatorn och sekunden senare var vi på väg....

Ett par timmar senare anländer till ett ställe i ingenmansland... adressen vi knappat in var en bondgård och några knapp på navigatorn så styrde den om till närmsta motel... å vips hamnde vi ännu mer ute i skogen, då hade vi tydligen knappat in nån slags rastplats för lastbilar...haha! Men vi provade nästa ställe och det är där vi är nu, ett hyfstat fint motel...

Men nu så ska vi ha lite quality-time!

See ya!

micke
micke on

Micke
Tjena! ser att ni har det bra och gör sköj!
Men jag undrar hur det går med brudarna å raggen i tvättstugorna eller vad det heter! Anders å Martin vet vad jag menar! Mer kort å raggningsförsök! Skärpning Anders! :)Ha det gött med er å en fortsatt trevlig resa! PS! Ni kan ju ta lite kort på stranden när ni kommer till florida å då menar jag inte på er! Er har man ju sett så många gånger!:)