Philly

Trip End Dec 10, 2008

Flag of United States  , New Jersey
Wednesday, November 19, 2008

Det verkar väldigt skumt, jue längre söderut vi kommer jue kallare blir det. För när vi knallade omkring i Philadelpia idag så började det snöa och de va verkligen svinkallt men vi kämpade på och fick vart och sett Liberty Bell, The Constitutions Center, Trappan utanför Art Museum där sprang Rocky eller Sylvester Stallone i en utav Rocky filmerna... Anders, Daniel, Å Martin tävlade om vem som kunde springa fortast upp... Anders vann... Hamburgare nr 9 eller nåt slank ner...

Vårt boende den här natten är såååålångt ifrån casiono-hotellet det bara kan komma... från att ha bott på 44 våningen med havsutsikt har vi nu ett litet rum där det drar kallluft från springerna i dörren och en värmeanläggning som är cerberal peres... men vi klagar inte man får va man betalar för...

Ikväll passade jag på att träna lite på ett gym här på hotellet men jag vet inte riktigt om jag vill kalla det ett gym, det fanns fem maskiner och fyra funkade men efter ha lyft lite vikter och sprungit ett stund på bandet kände jag mig nöjd... de övriga grabbarna tog ett parti billjard...och nu sitter vi och planerar resan till Washington. Vi åker nog ganska tidigt imorgon och klarar av Washington under dagen för att sedan köra vidare... men vi får se.. ingenting blir riktigt som man tänkt sig här borta...hehe!