..Og så kom mor, Morten og Mira på besøg

Trip Start Feb 11, 2008
Trip End Mar 03, 2009

Flag of United States  , Florida
Friday, October 24, 2008

En update fra US to the A!

Hej alle.

Jubii mor, Mira og Morten er i USA! Og hurra for det. Ej hvor var det dejligt at se dem alle fredag d. 10. da jeg to upstate for at møde dem i New York. Jeg tog bussen fredag eftermiddag efter arbejde og ankom ved 23-tiden, og mødtes med dem på Times Square hvor de stod og ventede da jeg kom. For filan hvor var det dejligt at se dem igen. Tænk at det var 8 måneder siden jeg sidst havde set min egen mor! Heldigvis går der ikke så længe til jeg ser hende dem næste gang, for nu er der nemlig kun 4 måneder til jeg kommer tilbage til lille Danmark.
Nå, men vi var altså i New York henover weekenden. Da de var ankommet torsdag havde de nået at se mange af de ting man skal se når man er i NY, og det passede helt fint med mig for så behøvede jeg ikke at se det endnu en gang. Lørdag spiste vi morgenmad på hotellet og derefter tog vi til SoHo for at shoppe. Der brugte vi så det meste dagen og vi tog også et lille smut forbi Chinatown og fik noget frokost. Hen på eftermiddagen tog vi så ind på Broadway, da vi ville se om vi kunne finde os nogle billige billtter til et Broadway-show. Der var 1 millard mennesker foran theatrene og vi ente med at droppe det og gå hen og spise aftensmad og for derefter at tage tilbage til hotellet og gå i seng.
Søndag havde vi ikke en hel dag, da vi skulle med bussen til DC kl 17.15. Så efter morgenmaden tog vi indtil Central Park og gik en tur og kørte i hestevogn og det var sådan set det vi nåede den dag. Da vi ankom i Centreville sent søndag aften gik vi lige på hoved i seng.
Mandag var det Colombus dag og børnene havde fri fra skole, hvilket betød at jeg havde dem hele dagen. Jeg tog derfor Mira, Nic, Jess og Berry, som er en af Jessica's venner, med hen til noget der hedder Cox Farms, som har sådan en Græskar festival i anledningen af Halloween. Der var vi så det meste af dagen og ungerne hyggede sig rigtig meget med at lege på de forskellige ting og forlystelser der var sat op. Om aftenen spiste vi alle sammen med Pam, børnene og bedsteforældrene.
Tirsdag sent jeg børnene afsted i skole og derefter tog vi ud for at se på området jeg bor i. Vi var blandt andet henne og spise rigtig amerikaner klamme burgers og pommes fritter på noget der hedder Five Guys, i 'mit' center og i Partycity for at finde en halloween kostume til Mira.
Onsdag kom Luisa og hentede os og kørte os til lufthavnen, hvorfra vi fløj til Orlando. Efter at have smidt alt vores bagage af på hotellet gik vi en tur for at se os omkring og for at finde et sted at spise aftensmad. Efter det gik ud for at se lidt efter billetter til diverse forlystelses park - det sælger de nemlig over alt på den store gaden.
Torsdag gik mor og Morten ned i lobbyen på hotellet og købte nogle 2 dages billetter til Universal Studios og Island of Adventure. Hele torsdagen tilbragte vi i Island of adventure, hvilket var rigtig sjovt! Fredag var vi i Disney World's Magic kingdom og lørdag i Universal studios. Universal studios var lidt skuffende, men det var sjovt nok at se det alligevel. Søndag var min sidste dag i Florida med dem, da jeg ikke har flere feriedage at bruge. Jeg skulle flyve hjem kl 16.20, men inden da nåede vi lige ud i en stort shoppingcenter og kigge lidt. Derefter tilbage og hente mine ting og så tog jeg en taxa til lufthavnen. Mor, Morten og Mira blev i Orlando en uge endnu og flyver til New york i morgentidlig. Jeg tager også til NY i morgentidlig kl 8.15 og møder dem igen. Og så er det desværre også blevet tid til at sige farvel og vi ses om 4 måneder. Men første skal Mira og jeg lige ind og se High School Musical 3.

Næste uge er det halloween og min 21-års fødselsdag!

Det var alt for nu.

Knus og kærlighed fra