Saa skylder vi vist simon 10 kroner :)

Trip Start Aug 16, 2010
Trip End Dec 15, 2010

Airport

Flag of Russia  , Central Russia,
Tuesday, August 17, 2010

Vi er kommet hen i lufthavnen og alt er gooodt :)
Nanna ligger/sidder og sover paa en baenk og jeg ordner lidt ting. men !! simon, jeg skylder dig 10 kroner da sprit og ting med sprit dampe i aabentbart ikke er tilladt paa et fly saa de har taget sprit braenderen ud af saettet O_O !!!! saa du faar altsaa en 10er naar vi kommer tilbage :) ud over det er snaps flasken skam gaaet i stykker !!! OG min taske var smurt ind i det... heldigvis fordamper snaps hurtigt uden at lugte bagefter :D :D :D det er her er en meget kort besked/update da de sure russiske damer der ikke snakker engelsk, kun ville give mig til et kvarters computer tid. men vi har det skoent og haaber i klare jer godt derhjemme !!!
Med venlige hilsner Nanna og Jonatan :D

Isabella on

Hej Nanna og Jonatan, God tur ;D<3

Signe on

Hej Jonatan og Nanna
Dejligt at høre fra jer.Ikke godt med spritbrænderen,men I finder nok ud af det.
Igen vil jeg ønske jer en rigtig god tur,og jeg håber ikke, I møder alt for mange sure mennesker!
Mange knus fra Mor Signe

nynne on

hej med jer. godt at høre i var kommet godt derover. i må have en fortsat rigtig god tur. mange knus fra nynne

Toniah on

Hej med jer,

Godt at høre I er landet vel, og Jonatan, sure damer ta's med den jonatanske charme;)
Glæder mig til at høre hvad og hvem I møder på jeres vej, det er sgu spændene! Fortsat god vind til jer begge;)
KH
Toniah og ungerne