Plnou parou na vychod

Trip End Jun 05, 2004

Flag of Canada  , Ontario,
Tuesday, June 1, 2004

Fiiiha, dnes som znova na vychodnom pobrezi. Este, ze si mozem vzdy na pocitaci skontrolovat aky je datum a lokalny cas, pretoze obcas sa v tom uz stracam. :-)

Minule sa ma niekto spytal, ci som z cestovania unaveny a neviem co som vtedy odpovedal, ale dnes som nad tym v kupelni rozmyslal a zistil som, ze som sa nikdy nad tym nezamyslel - ci som unaveny alebo nie. Nejako nie je cas na unavu. Bud robim, zabavam sa, alebo relaxujem a spim.
Uz som si vybudoval taku nejaku disciplinu, ze ked sa len da tak spim aj ked nie som unaveny, ale spim "do zasoby". :-)

V Toronte vcera prsalo a bolo to asi jedine miesto na sirokom okoli kde prsalo. Pocasie sa tu tak rychlo meni, ze rano bolo slnecno a teraz uz zase prsalo.

Vcera som sa tu stretol s Lacom, mojim miestnym kamosom a dohodli sme sa, ze v piatok rano o 4:00 ideme na ryby na jazero Ontario. Ma tu taku jachtu, ktoru vola "pltka". Inak je to velky pohodak, ktory robi podla jeho slov maximalne 3 krat do tyzdna. Aj to ked mi popisal jeho robotu, tak robi asi 12 hodin do tyzdna. Vlastni firmu na prenajom limuzin a vcera ma jednou z nich prisiel vyzdvyhnut na letisko - inak tak sme sa povodne spoznali... :-)