Zaciatol dlheho vikendu

Trip Start Mar 12, 2005
Trip End Apr 25, 2005

Sunday, March 20, 2005

Tento vikend asi bude poriadne bohaty na zazitky a chudobny na spanok.

Po necelych 4 hodinach spanku som bol uz o 6:00 v sobotu rano na nohach. V rychlosti som do seba hodil ranajky a uz mi na dvere buchal Chris s ktorym sme sa isli surfovat. Chris sa podla jeho slov surfuje uz nejakych 30 rokov, takze som mal moznost ucit sa od majstra. :-) Za co som vzdy povdacny. Vlny boli dost velke a na mnoho som si ani netrufol. Este stale ma boli nos po tom ako mi moj surf jednu vylepil ked som sa snazil prejst cez bliziacu sa vlnu. Ale bola to sranda.

Je to naozaj zabava, lebo jednu sekundu sa vam chce kricat od radosti a druhu od strachu. No proste take je surfovanie. :-) Najviac vas zamrazi vtedy ked tak dobre nabehnete na vlnu, ktora sa akurat zacina lamat a pod vami sa vytvori jama do ktorej zacnete padat. Vtedy sa hlavne musite snazit, aby sa spicka surfu nepichla do vody (co sa mi stale stava pomerne casto), lebo inak vas zavalia tie tony vody na ktorych ste este pred pol sekundou stali. A poriadne vas to vykupe. Pri tom sa este modlite, aby vas surf zostal bezpecne na hladine a neprisiel vas navstivit pod hladinu a nerozparal vam brucho alebo podobne. Vcera ked som sa konecne vynaral z jednej z vln nabural som hlavou rovno do mojho surfu, ktory plaval nado mnou na hladine. Takze iked sa to nezda, clovek je z takeho surfovania poriadne obity.

No ale to bol len zaciatok soboty. O 8:30 rano sme sa dali do stahovania kancelarie Esetu do novej budovy, ktora je asi 70 metrov blizsie ku plazi ako terajsia. Takze vobec nie zle miesto. :-)