Otacame plachty na vychod

Trip End May 01, 2004

Flag of United States  , Texas
Sunday, April 25, 2004

(v Lietadle z Dallasu, Texas do Londyna, VB)

Neviem, co v tom je, ale takmer vzdy ked cestujem tak sa mi nepodari dostat do postele v nejakom normanom case.

Vcera sme sa s Basom a Robertom dostali z plaze tesne pred zapadom slnka. Ja som este nemal nic zbalene do Londyna, tak mi trvalo asi hodinu pokym som si vsetko pripravil. Medzitym som zavolal Paule s ktorou sme si tak vagne dohodli, ze by sme za nou skocili na veceru. Pokym sme za nou prisli, tak nas uz takmer necakala, lebo bolo skoro desat hodin. Pred tym ako sme sa spamaali bolo uz vyse pol jednej rano a to som este nemal zbalene a neupratal som byt. O 2:00 som vsak uz bol v posteli a pripraveny na cele 4 hodiny spanku. :-)

Kedze Paula ma mala prist zobrat o 7:00, rano som vsetko pobalil a ... o 7:45 uz bola Paula u mna...
Vsetko zle je vsak na nieco dobre a tak kedze som odchadzal o o tristrvte hodinu neskor Bas a Robert sa stihli akurat zobudit, tak som aspon mal cas sa s nimi rozlucit. Prenechal som im moj byt a fical som s Paulou na letisko. Nakoniec som mal haldu casu aj tak. :-)

Dokonca som na letisku isiel 2 krat cez secondary inspection - treba si to uzit, nie? Do Dallasu som letel s pravnikom z namornictva, ktory zil 2 roky vo Varsave, tak poznal vsetko na okoli Slovenska a dokonca sa v roku 1992 plavil na plti po Dunajci na Polsko-slovenskych hraniciach.
Letisko v Dallase je obrovitanske letisko (oficialne sa vola Dallas/Fort Worth - pretoze sluzi tymto dvom mestam, ktore prerastli v jedno). Maju tu automaticky vlak, ktorym sa prepravovat z jedneho terminalu na druhy - maju tu 4 velke terminaly.

Teraz akurat sedim v lietadle British Airways Boing 777. Je to super lietadlo a servis naozaj skvely. Dokonca vam daju na cestu aj ponozky, zubnu kefku a pastu a na oci tienidlo na oci, aby sa vam lepsie spalo. :-)