Moje narodeniny

Flag of United States  , Nevada
Wednesday, April 7, 2004

Youpie!

Dnes su moje narodeniny a ako mi napisala moja skvela sestricka: "Vsetko najlepsie k narodeninam!!! a nic si z toho nerob :-)))"
Tak si z toho vela nerobim, ale oslavujem stylovo - v Las Vegas. :-) Rano som vstal po celych 4,5 hodinach spanku o 8:00 a snazil som sa prinutit sa spat viacej, lebo som vedel, ze v nasledujucich dnoch vela prilezitosti na spanok nebudem mat.

O 12:00 som sa vydal za Cecou. Dali sme si neskore ranajky a isli pokecal na hodinku k bazenu. Okolo 15:00 sme sa vydali na obhliadku Las Vegas za dna. Ceca chcela vidiet ako tu miestni ludkovia byvaju, tak sme sa isli pozriet na miestne "Sidlisko juh" (Southern residential area), ktore je uplne novovybudovane. Neviem ako tu mozu ludia zit - ved plaz je odtialto 5 hodin autom! To by som neprezil. :-(

Po prehliadke miestnych obydli domorodcov (inak skvelo vyzerajuce domy, to sa musi nechat) sme sa vydali na prehliadku Stripu pocas dna. Neviem si predstavit ake to tu je nabite pocas sezony ked teraz tu je hlava na hlave. Inak Las Vegas je mesto kde sa po prvom dni nemate sancu stratit. Je to v podstate Strip a niekolko paralelnych ciest a to je v podstate vsetko. Vsetko sa tu - tak ako inde v US - najde velmi lahko.

K veceru sme sa zastavili za Davidom v hotely Orleans a vymysleli sme si, ze pojdeme na roller coaster New York v strede Stripu. Ceca najprv vahala, ale potom sa nakoniec odhodlala ist. Bola to naozaj zabava. S Davidom sme sedeli v prvom rade! A lietali sme nad Stripom akurat ked zapadalo slnko. Ceca mala polovicu casu zatvorene oci a ked vystupila povedala, ze uz v zivote nikdy nepojde na ziaden roller coaster.

Vecer sme skocili na Gala veceru v hotely Orleans a s Davidom sme po vecery vybehli este do zopar kasin na Stripe a isli sme na hotel, lebo zajtra musim vstavat o 3:15 rano, aby sme stihli Los Angeles!

Drzte si klobuky, bude to o dusu, lebo vyrazame o 4:00 z Las Vegas a prideme naspat asi o polnoci.